CIRCULATIA FEROVIARA pe magistrala TIMISOARA – BUCURESTI este BLOCATA, vineri dimineata, dupa ce un TREN destinat transportului de marfa a DERAIAT in judetul MEHEDINTI, in apropierea orasului ORSOVA, doua trenuri cu calatori aflate in apropierea zonei unde a avut loc incidentul fiind oprite pe sine.
Primele informatii arata ca patru vagoane ale unui TREN de MARFA destinat transportului de cereale, format din 35 de vagoane, au DERAIAT, vineri dimineata, in apropierea municipiului ORSOVA, iar doua dintre vagoanele deraiate s-au rasturnat.
In momentul producerii incidentului, TRENUL de MARFA nu era incarcat cu cereale. La ora transmiterii acestei stiri, CIRCULATIA FEROVIARA pe magistrala TIMISOARA – BUCURESTI este blocata, doua trenuri de persoane asteptand in apropierea incidentului repunerea pe sine a vagoanelor deraiate, pentru a-si putea continua drumul.
Astfel, este in asteptare un tren care se deplasa pe ruta Orsova – Caransebes si un altul care circula intre Bucuresti – Timisoara. La fata locului, s-au deplasat mai multe echpaje de pompieri pentru eliminarea pericolului izbucnirii unui incendiu, in zona respectiva alimentarea cu energie electrica fiind oprita intrucat vagoanele deraiate au rupt un stalp de inalta tensiune si firele de electricitate.
Totodata, CFR a luat masura transbordarii pasagerilor blocati in cele doua trenuri de persoane, in garile din Drobeta Turnu Severin si, respectiv, Baile Herculane, acestia urmand sa fie transportati cu autocare puse la dispoztie de companie. La fata locului, angajatii CFR vor decide modul in care vor repune pe sine vagoanele deraiate.
Sursa foto: adevarul.ro
DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori?
Ar fi interesant si nu numai…
“Aflati in plina ofensiva anticoruptie, subalternii Laurei Codruta Kovesi sunt pe cale de a deschide un nou front de lupta, care va cutremura, cu siguranta, societatea romaneasca”
Sa fie vorba si de CFR Calatori, oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat in acest moment), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS privat, in acest moment), Carmen Maria Popescu, Miu Ileana,Liliana Constantinescu,Claudiu Dumitrescu(inculpat), Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif, etc?
Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?
Mai mult , prin impunerea lui Alexandru Petrescu in fruntea C.A. vicepresedinte PSD Diaspora, Ioan Rus a demonstrat ca isi continua campania de politizare si distrugere a companiei CFR Calatori.
In octombrie 2014, Poşta Română, condusa de Alexandru Petrescu, a distribuit în timpul campaniei prezidenţiale, alături de talonul de pensie, peste patru milioane de flyere, comandate şi plătite de PSD, prin care pensionarii erau anunţaţi că prezidenţiabilul ACL, Klaus Iohannis, vrea să le taie pensia dacă va ieşi preşedinte.
Scandalul fluturaşilor otrăviţi împărţiţi de pesedişti a izbucnit înaintea primului tur al alegerilor prezidenţiale. Numirea pesedistului Alexandru Petrescu in fruntea CA de la CFR Calatori vine dupa ce Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat.
Totodata, Ioan Rus o mentine in CA al CFR Calatori pe directoarea Dana Galbeni Rachila, cea care este acuzata de Curtea de Conturi a Romaniei de insusirea ilegala de catre mai multe persoane din ograda Ministerului Transporturilor de indemnizatii conform OUG 109/2011 din CA si AGA in valoare de circa 1.200.000 de euro. Mai mult, Dana Galbeni Rachila a detinut o firma impreuna cu cea care dirijeaza si regizeaza de ani buni toate achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori – Carmen Maria Popescu.
Dar, in acealasi timp, ministrul transporturilor, Ioan Rus, il mai mentine in CA de la CFR Calatori si pe controversatul Iulius Dan Plaveti, implicat in mai multe inginerii imobiliare”