Radu Mazare are convingerea ca “frenezia” anchetarii sale de catre Directia Nationala Anticoruptie (DNA) i se trage de la marii operatori din portul Constanta, care, potrivit lui, se opun preluarii portului de catre Primaria Constanta.
”Pot sa va spun ca ieri am avut o revelatie si mi-am dat seama de unde aceasta frenezie pe capul nostru la Constanta. De la port ni se trage, pentru ca operatorii din port, cei mari, milionarii din port, care platesc foarte putin statului pe terenuri, toti acesti operatori sunt persoane private, care au privatizat foste societati ale statului si care aproape toti au legatura cu fosta sau actuala Securitate”, a declarat primarul Constantei.
Mazare a fost present, marti, la Curtea de Apel Bucuresti, unde s-a judecat un nou termen al procesului în care este acuzat de retrocedarea unor terenuri.
Citeste si: Radu Mazare, urmarit penal de procurorii DNA! Edilul Constantei, cercetat in trei dosare
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.