Prim-vicepresedinte PNL, CATALIN PREDOIU, i-a raspus presedintelui Senatului, CALIN POPESCU TARICEANU, dupa ce acesta a criticat duminica programul de guvernare lansat de liberali.
“Dl Tariceanu declara ca am fost corect in Guvernul sau, dar nu isi asuma ce-am facut in Guvernul Boc. Atat am de spus: sa stea linistit, eu nu am intrat in politica pentru bani, iar in ceea ce-l priveste, daca nu il opream in Guvern, in 2008, sa cedeze gratis Registrul Comerţului dlui Vlasov, era astazi inregistrat langa dl Vlasov”, a scris CATALIN PREDOIU pe pagina sa de Facebook.
Liberalul a criticat si limbajul folosit de Tariceanu. “Sunt surprins de limbajul dlui Tariceanu, care spune ca programul PNL e «avortat». Dl. Tariceanu a vrut sa jigneasca PNL, partidul care l-a propus prim-ministru, ulterior domnia sa acceptand fara probleme desemnarea sa de catre Presedintele Traian Basescu. S-a gandit insa ca un astfel de limbaj jigneste zeci de mii de femei care, din motive medicale, sunt silite sa recurga la avort? Acesta este “elegantul” domn Tariceanu? Acesta e limbaj de nivelul Presedintelui Senatului? Jos, foarte jos…”, a mai scris CATALIN PREDOIU.
Citeste si: CATALIN PREDOIU: PNL propune REDUCEREA TVA la 19 la suta de la 1 ianuarie 2016
Nii mah inca unul care-i fatase mintea pui, mai nene Predoiu, unde ati fost mai pana acum cand s-a ales praful de tara asta? Nu la ciolan in varful puterii? Cum spuneti voi ca aveti nou guvern, noi programe noi minciuni pregatite pentru a ajunge iar pe gatul romanilor si a Romaniei? Toata politica si politicianismul asta este ce mentalitate de sluga aservita strainatatii. Nu ati facut nimic de la revolutie pentru romani numai i-ati alungat slugi prin lume, le-ati ras locurile de munca sansele de veniy dar stai aproape sa va dea taxe si impozite … pentru conturile voastre??? Nu v-ar mai rabda pamantul, daca se mai doreste ca Basescu sa-l mai vad in capul mesei la putere dupa ce 10 ani si-a batutut singur joc de noi si altii cinsprezeci ajutat de altii si acu-i fata mare. APOI VOTUL MEU NU MAI CONTEAZA ASA CUM NU CONTEAZA NICI UN VOT!!! Ca daca votul ar putea schimba ceva atunci nu am mai lasati sa votam…………SCARBA si rusine ca m-am nascut aici!!!!!!!
“Comana era divortat, avea un copil din casatorie, dar femeia cu care era in avion era secretara acestuia, cu care avea o relatie de mai multa vreme.
Comana era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov si la multe alte firme , societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
De altfel, mai multe bunuri ale familiei erau trecute pe diverse firme.
Comana si-a inceput activitatea ca sef de gara, de unde a fost repede recuperat de fostul coleg si bun prieten, Liviu Dragnea si propulsat in zona afacerilor de milioane de euro.
Costel Comana, fostul sef de la RegioTrans, gasit mort intr-un avion, a fost coleg de facultate cu Liviu Dragnea, facea parte din cercul de apropiati ai acestuia si ai sotiei sefului PSD.
De asemenea, Comana era un protejat de al lui Dragnea si, la fel ca si un alt coleg de la facultate de la Tel Drum, se ocupa de afaceri care erau cu regim preferential din zona sefului PSD, fiind suspectat ca este paravan pentru aceste inginerii financiare.
Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
„ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”