DAN VALENTIN BELCEA a fost numit in functia de director general al CFR Marfa, dupa ce anterior a detinut functia de membru in Consiliul de Administratie al societatii.
Nascut pe 30 iulie 1969, DAN VALENTIN BELCEA este absolvent al University of Pennsylvania-Philadelphia si are mare experienta in managementul unor companii cu capital privat, se arata intr-un comunicat al CFR Marfa, remis presei.
DAN VALENTIN BELCEA, noul director general al CFR Marfa, si-a inceput cariera in Statele Unite ale Americii. In Romania, Belcea a fost director financiar al Graffiti/BBDO (intre 1993 si 1994), CB Investment SRL (1995-1996), dar si general manager la Prima Tv (in perioada 1996 – 2002).
Din anul 2005 pana in anul 2012, DAN VALENTIN BELCEA a ocupat functia de vicepresedinte – responsabil cu dezvoltarea strategica la International Railway Systems S.A., iar din ianuarie 2010 pana in prezent a ocupat functia de Chief Executive Officer la Protan SA.
Citeste si: DISPONIBILIZARILE de la CFR Marfa au inceput: 2.500 de angajati isi vor pierde locurile de munca
Anterior numirii in pozitia de director general, DAN VALENTIN BELCEA a fost membru in Consiliul de Adminstratie al societatii, din februarie 2013. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa CFR Marfa SA este operatorul national de transport feroviar de marfa din Romania, lider pe aceasta piata cu o cota de piata de 54,8 %, la nivelul anului 2013.
Dupa decesul fostului director al CFR Marfa, Dragos Alexandru Draghici, conducerea interimara a societatii a fost preluata de Pavel Barculet, director general adjunct, al carui nume apare in dosarul in care a fost arestat preventiv omul de afaceri Gruia Stoica.
Sursa foto: wall-street.ro
Hotie la drumul mare?
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei
firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii
automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de
trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, managerul
privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru
pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul
gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii
feroviare.
Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de
semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”,
pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar
de călători.
Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri
serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia
Stoica să prospere pe spatele companiei de stat.”
DACA FURA MANAGERUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ? “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat sute de trenuri . Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat. In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.” Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.
CFR Călători este una dintre companiile de stat cu cele mai mari pierderi, gratie managerului inca in functie si la acesta ora, Valentin Dorobantu?
În 2013, acestea au fost de 400 de milioane de lei?
Compania are 13.880 de angajaţi.
Cum se explica faptul ca Dorobantu Valentin, mai este in functie si este platit regeste de Ministrul Transporturilor , Dan Sova , pentru o asemenea contraperformanta iar Consiliul de Administratie este bine merci, adica este pe “felie” cu managerul si el membreu in acest consiliu ?
Un lucru s-a facut bine la CFR Calatori, au fost luate toate drepturile
salariatilor , mai aveti sa le luati aerul si gata, poate doar asa vin economiile la companie in 2014.
nu mai e nimic de furat. stai cuminte