SINUCIDEREA milionarului roman COSTEL COMANA, cel care s-a SPANZURAT in toaleta avionului care se deplasa dinspre Bogota spre San Jose, a fost confirmata de autoritatile din Costa Rica, informeaza Associated Press.
Biroul pentru Anchete Judiciare din Costa Rica a anuntat joi seara ca afaceristul ROMAN a murit din cauza “asfixierii prin SPANZURARE”. Biroul a precizat ca un alt calator a declarat ca ROMANUL prezenta semne de nervozitate pe durata zborului.
Partenera sa era tot ROMANCA, dar nu a fost identificata. Femeia a declarat ca a adormit in timpul zborului si ca atunci cand s-a trezit, COSTEL COMANA nu mai era la locul lui. Ea a cerut ajutorul stewardului si cadavrul omului de afaceri a fost gasit in toaleta.
CITESTE SI: COSTEL COMANA a fost gasit MORT in TOALETA unui AVION. MILIONARUL s-a SPANZURAT. UPDATE
Omul de afaceri COSTEL COMANA, care controla societatea Regiotrans si era anchetat intr-un dosar de coruptie, a lucrat la CFR Brasov in anii ’90, perioada in care a fost avansat sef de gara la CFR Brasov Triaj si apoi la CFR Calatori Brasov.
In anul 2000, COSTEL COMANA a decis sa-si dea demisia de la CFR si sa-si deschida propria afacere, tot in domeniul feroviar, alaturi de Iorgu Ganea, care detinea o sala de jocuri in Gara Brasov, acesta din urma fiind in prezent arestat intr-un dosar de coruptie.
Dupa zece ani de cand si-a deschis firma Regiotrans, COSTEL COMANA a devenit unul dintre cei mai bogati oameni din Romania, fiind inclus in Top 500 al revistei Forbes in 2011, avand o avere estimata la 30 – 32 de milioane de euro.
CITESTE SI: CORUPTIE la CFR: ESTRELLA STEFANESCU si IORGU GANEA, ARESTATI PREVENTIV
COSTEL COMANA era cercetat in dosarul in care oficiali din Ministerul Transporturilor si din CFR sunt suspectati de LUARE de MITA pentru favorizarea unor firme la licitatii.
In acest dosar, omul de afaceri Iorgu Ganea si Estrella Stefanescu, sefa Serviciului Urmarire Transporturi din CFR, au fost arestati preventiv in 20 februarie.
Sursa foto: facebook / costel comana
Cautam colaboratori pentru piata americana a cartilor electronice.Se lucreaza de acasa,part time,circa 3 ore pe zi.Daca aveti rabdare si seriozitate,experienta nu este necesara.Se ofera contract si instruire gratuita.Trimiteti textul”detalii” la adresa de email : [email protected]
“Comana era divortat, avea un copil din casatorie, dar femeia cu care era in avion era secretara acestuia, care a fost si ea angajat la firmele acestuia si cu care avea o relatie de mai multa vreme. Comana era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
De altfel, mai multe bunuri ale familiei erau trecute pe diverse firme.
Comana si-a inceput activitatea ca sef de gara, de unde a fost repede recuperat de fostul coleg si bun prieten, Liviu Dragnea si propulsat in zona afacerilor de milioane de euro.
Costel Comana, fostul sef de la RegioTrans, gasit mort intr-un avion, a fost coleg de facultate cu Liviu Dragnea, facea parte din cercul de apropiati ai acestuia si ai sotiei sefului PSD.
De asemenea, Comana era un protejat de al lui Dragnea si, la fel ca si un alt coleg de la facultate de la Tel Drum, se ocupa de afaceri care erau cu regim preferential din zona sefului PSD, fiind suspectat ca este paravan pentru aceste inginerii financiare.
Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
„ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”