Primarul de Constanta, Radu Mazare, a ramas fara Portul Constanta, dupa ce 20% din actiunile detinute de Consiliul Local au revenit la Ministerul Transporturilor. Toate actiunile companiei au revenit oficial proprietarului de drept, Ministerul Transporturilor, hotararea fiind aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor de la Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime Constanta, intrunita in sedinta extraordinara la data de 23 ianuarie.
Forul de conducere a companiei a consemnat, astfel, oficial, revenirea pachetului de 20% din actiunile Portului Constanta, detinut de Consiliul Local Constanta, la Ministerul Transporturilor.
Radu Mazare a reactionat evaziv la aceasta decizie. „Portul nu ma mai intereseaza. Eu am renuntat. Nu mai vreau nici portul, nici nimic, numai sa ma lase in pace“, a declarat Radu Mazare.
Citeste si: Curtea de Apel va judeca un nou termen din dosarul lui RADU MAZARE
Decizia a fost luata dupa ce Curtea Constitutionala a Romaniei a stabilit, la sesizarea Avocatului Poporului, ca organismul Consiliul Local Constanta este actionar ilegal, neavand calitatea de a detine patrimoniu. Astfel, invocand acest viciu de forma, Avocatul Poporului, Victor Ciorbea, la propunerea senatorului PDL de Constanta, Christian Gigi Chiru, a reusit sa convinga judecatorii CCR ca hotararea este lovita de nulitate.
Pachetul de 20% din actiunile Portului Constanta, aflat in topul profitabilitatii companiilor de stat, a fost astfel returnat oficial, la 23 ianuarie, Ministerului Transporturilor. Prin aceasta decizie, Consiliul Local Constanta pierde aproximativ 2,5 milioane de euro, pe care le incasa anual din actiunile APMC.
CITESTE SI: RADU MAZARE, reclamat la DNA de ANI pentru CONFLICT DE INTERESE
Structura actionariatului Companiei Nationale a Administratiei Porturilor Maritime Constanta va fi urmatoarea: Ministerul Transporturilor – 80%, iar Fondul Proprietatea – 20%.
Căutam colaboratori care să se alăture echipei noastre.
Condiții necesare :
– calculator + internet , cunoștințe minime de operare.
Fiecare își stabilește programul său de lucru.
Avem nevoie de persoane serioase, înzestrate cu calm și răbdare.
Instruirea se oferă gratuit sub forma unor lecții prezentate pe mail.Se oferă contract si scrisoare de recomandare pentru CV-ul personal.
Daca esti interesat trimite un mail cu textul “Info” la adresa : [email protected]
“Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia.
Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei.
Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor.
In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ???
Jolly-jokeri de la CFR Calatori.
In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
Numai bosul CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu.
Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile.
Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu.
Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?”