Locuitorii Sectorului 6 vor putea sa aduca problemele cu care se confrunta zi de zi in atentia viceprimarului GABRIEL PETREA, printr-o APLICATIE gratuita pentru TELEFONUL MOBIL care a fost lansata de acesta, se arata intr-un comunicat de presa.
Potrivit sursei citate, APLICATIA “6!… Cetatenii sesizeaza!” a fost realizata in urma numeroaselor sesizari pe care conducerea Primariei le-a primit de la cetateni la audientele saptamanale, sesizari care nu necesitau in mod obligatoriu deplasarea locuitorilor la sediul institutiei si pierderea catorva ore din timpul acestora. Astfel, APLICATIA vine in intampinarea cetatenilor care doresc sa sesizeze anumite nereguli si doreste sa-i scuteasca de timpul pierdut si de drumurile pana la sediul institutiei.
“Aplicatia urmareste micsorarea timpului pierdut de catre cetatenii Sectorului 6 pentru depunerea unei petitii, precum si facilitarea comunicarii dintre autoritatea locala si cetateni. Fiind un mijloc foarte usor de folosit si mai ales la indemana tinerilor, aplicatia se doreste a fi un mod eficient de a sesiza rapid orice problema aparuta in sector. In plus, este incurajata participarea civica si dezvoltarea spiritului comunitar in Sectorul 6”, se spune in comunicatul transmis de viceprimarul Sectorului 6, GABRIEL PETREA.
Citeste si: AMPLA CAMPANIE de SALUBRIZARE, in cartierul MILITARI din Sectorul 6
“Un copac prabusit, cainii maidanezi din spatele blocului, un loc de joaca deteriorat, o banca rupta, o groapa in asfalt, probleme aparute in alimentarea cu apa sau lipsa iluminatului public pe o strada, gunoi aruncat la intamplare, toate acestea pot fi probleme de care ne lovim zi de zi si care sunt de acum mai simplu de rezolvat, gratie aplicatiei lansate de viceprimarul Gabriel Petrea”, se mai arata in text.
Sesizarile pot fi insotite de o fotografie, o descriere si o localizare GPS precisa pentru a fi cat mai simpla si rapida rezolvarea problemei de catre cei responsabili.
”Mi-am dorit ca prin aceasta aplicatie locuitorii Sectorului 6 sa imi poata trimite mult mai usor diverse sesizari. Gunoiul aruncat in spatele blocului, pe care firma de salubritate nu l-ar vedea imediat, poate fi ridicat mult mai repede acum, daca utilizam aceasta aplicatie. Nu va rezolva imediat marile probleme din Sector, dar, cu siguranta, utilizatorii acestei aplicatii vor deveni ochii viceprimarului in teren. Fiind foarte usor de folosit, aplicatia este destinata in special tinerilor care isi doresc un sector mai curat, mai frumos, mai linistit si care isi sacrifica doua minute din timpul lor pentru a face o poza unei nereguli, utilizand aplicatia si inregistrand o petitie. Cred ca aceasta aplicatie ar trebui extinsa in tot Bucurestiul, dar si in alte orase din tara. Trebuie sa sprijinim cu metode moderne tot ce inseamna democratie participativa la nivelul comunitatii locale”, a declarat GABRIEL PETREA.
Citeste si: TREI TONE de DESEURI au fost ridicate din CARTIERUL MILITARI
Printre facilitatile aplicatiei se numara urmarirea traseului petitiei, comunicarea directa cu cel care a depus petitia, informarea tuturor petentilor cu privire la stadiul sesizarilor lor, vizualizarea altor petitii depuse, posibilitatea trimiterii de mesaje direct catre viceprimarul GABRIEL PETREA, redirectionarea catre autoritatile responsabile, evitandu-se astfel anularea petitiilor pe motiv de lipsa de competenta si generarea unor rapoarte cu privire la zonele fierbinti ale sectorului si la cele mai des intalnite probleme, putandu-se face astfel un management mai bun al activitatii Primariei.
Aplicatia ”6!… Cetatenii sesizeaza!” poate fi descarcata pe telefonul mobil cu sistem de operare Android de aici.
Bună ziua! Va rog din suflet sa luați masuri de curățenie si deratizare pe domeniul public pe str Ghirlande bl 75 SC 1 pe lateralul blocului, deoarece foarte mulți oameni ai străzii se adăpostesc și dorm acolo unde au carat tot felul de lucruri infecte. Zona este plina de țânțari, pureci și șobolani. Va rog sa luați cât mai repede masuri. Va multumesc.
Bună dimineața,
La data de 09.04.2019 am fost în audiență la ADPU Sector 6, pentru o lămurirea unei probleme a firmei la care lucrez ca și consilier juridic. Pe lângă faptul că domnul director adjunct nu a putut să-mi ofere nici o soluție a problemei, l-a strigat pe un anume domn “Păpurică” , cred că acesta e numele, care a venit în ușa biroului deschis și în prezența altor oameni veniți cu probleme vechi, m-a făcut să mă simt vinovat că le-am cerut sfatul. Totala lipsă de profesionalism și comunicare cu cetățenii a acestora m-a convins că le-am încălcat moșia și i-am deranjat în timpul serviciului dumnealor.
Din grija față de cetățeni ați putea verifica rezolvările problemelor sesizate la audiențe. Erau persoane în vârstă care de peste 2 ani veneau ls ADPU fără să-și rezolve problema. Nu mai astept ceva, dar m-am săturat de vorbe și de oameni precum dl. Păpurică. Alții vor pierde datorită acestui moșier.
O zi bună vă doresc