General Motors (GM) intre in competitie directa cu DACIA in Europa! Americanii vor sa recupereze din cota de piata pierduta prin lansarea unei linii low-cost produsa sub marca Opel, noteaza Financial Times.
“DACIA este o mare realizare. GM nu este nicidecum DACIA, dar acest intreg segment low-cost si entry level este foarte interesant. Ei trebuie admirati. Este cert ca ne uitam la acest segment “, a spus Karl-Thomas Neumann, director executiv Opel, divizia europeana a GM.
Citeste si: ASA ARATA NOUL OPEL CORSA! TIE ITI PLACE? GALERIE FOTO
Compania americana intentioneaza sa utilizeze noua linie low-cost pentru a recupera terenul pierdut dupa decizia costisitoare de anul trecut de a retrage marca Chevrolet din Europa.
“Am avut Chevrolet, care arata ca o masina ieftina, dar nu a fost. Credem ca este fezabil pentru Opel sa vina cu un produs ENTRY-LEVEL, mai ales acum, cand Chevrolet a fost retras de pe aceasta piata”, a continuat Neumann intr-un interviu acordat Financial Times.
Publicatia noteaza ca DACIA, detinuta de Renault, a devenit cel mai valoros activ din Europa al producatorului francez. Ca si in cazul altor producatori low-cost, abordarea “fara-fite” a rezonat cu sentimentele clientilor afectati de rata inalta a somajului, cresterea economica inceata si reducerile cheltuielilor publice.
Potrivit FT, vanzarile modelelor hatchback de 6.000 de lire si a SUV-urilor de 9.500 de lire, care ofera putine optiuni si dotari minimale pentru a mentine costul redus, au crescut in ultimii doi ani cu 61%, in ciuda faptului ca piata europeana a scazut.
Citeste si: DACIA: UITE CUM VA ARATA NOUL DUSTER! FOTO IN ARTICOL
GM se gandeste sa lanseze un SUV de dimensiuni mici si un model mai mic decat Opel Astra intr-o plaja de pret similara celei practicate de DACIA, a mai spus Neumann.
Sursa foto: telegraph.co.uk