Pasagerii pot calatori cu trenul din Bucuresti spre Valea Prahovei sau Constanta pe 24 februarie, de Dragobete, platind cu 50 la suta mai putin prin oferta pentru calatorie in doi, a anuntat vineri printr-un comunicat de presa CFR Calatori.
Reducerea de 50 la suta din tariful biletului intreg se acorda la achizitionarea a doua bilete pentru acelasi tren InterRegio si este disponibila exclusiv la casele de bilete din statii si agentii de voiaj CFR.
Citeste si: OFERTA SPECIALA de la CFR Calatori, de Valentine’s Day si Dragobete
OFERTA se acorda in limita locurilor disponibile, la trenurile IR 1631 Bucuresti Nord (07,00) — Brasov (09,40), IR 1538 Brasov (20,38) — Bucuresti Nord (23,18), IR 1581 Bucuresti Nord (07,30) — Constanta (09,30), IR 1588 Constanta (19,00) — Bucuresti Nord (21,01) .
Citeste si: REDUCERI la calatoriile CFR de pana la 35 la suta, prin oferta “BILET DE WEEKEND”
OFERTA este valabila atat pentru calatoriile la clasa I, cat si la clasa a II-a, iar tariful de rezervare a locului de patru lei se achita integral.
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !!!!!!!!!!!!!!! DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ? DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ? “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national. Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT. Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia. Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei. Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.” Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ??? Jolly-jokeri de la CFR Calatori. In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie? Numai fostul bos de la CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu. Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile. Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu. Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?” “Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. „ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre acţionarii de la firma braşoveană- Costel Comana, este în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman este in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica dircetorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”
“Cum a fost planificată mita…
CLAUDIU DUMITRESCU :Să trăiţi! Sănătate! Ce mai faceţi?
COSTEL COMANA: Să trăiţi! La mulţi ani!
CLAUDIU DUMITRESCU :La mulţi ani! Toate cele bune!
COSTEL COMANA: V-am sunat să vă zic la mulţi ani, că de Crăciun n-am apucat, să vă zic un an nou fericit şi să vă întreb dacă dumneavoastră puteţi să veniţi prin data de 2 prin zonă, pe la noi adică!?
CLAUDIU DUMITRESCU :Nu ştiu ce să zic deocamdată că na… n-am vorbit nici cu soţia, n-am vorbit nimic!
COSTEL COMANA: Păi vorbiţi, că io o să fiu numa’ în 2 şi în 3 până la prânz în Braşov şi vroiam să văd înainte că na… după aia plec o săptămână la schi în nordu’ Italiei şi mă întorc pe 10. Şi aş vrea să ne vedem înainte!
CLAUDIU DUMITRESCU :Da. Păi să vorbesc şi eu cu soţia, că fiind de sărbători, poate dăm o fugă aşa să vedem cum e…
COSTEL COMANA: Păi aşa v-aş ruga, dacă se poate în data de 2, că nu e nici drumu’ aglomerat…
CLAUDIU DUMITRESCU :Păi da, de fapt,. sincer să fiu cam asta e principala grijă! Drumu’!
Că…
COSTEL COMANA: Păi în 2 , în 2 nu o să aveţi nici o problemă!
CLAUDIU DUMITRESCU :În zona Sinaia pe acolo e deja groaznic în perioada asta! Îţi petreci week end-u’ sau nu ştiu ce sau mă rog, perioada respectivă…
COSTEL COMANA: Nu, păi da’ eu v-aş sugera ca în 2 pe la ora 10, sau 9 să vă puneţi în mişcare şi atunci nu o să aveţi nici o problemă!
CLAUDIU DUMITRESCU :Îhî! Bine! Ne auzim atunci!
COSTEL COMANA: Oricum, discutaţi cu soţia şi ne mai auzim, da!?
CLAUDIU DUMITRESCU :Exact! Vorbesc şi eu cu soţia şi ..ăă..ne auzim. Până atuncia încă o dată multă sănătate, un an nou fericit!
COSTEL COMANA: Şi dumneavoastră vă urez sănătate şi un an nou mai bun!
CLAUDIU DUMITRESCU :Şi numai bucurii să aveţi! Da. Bine, ne auzim atunci!
COSTEL COMANA: Okay! Să trăiţi!
CLAUDIU DUMITRESCU :Sănătate! Numai bine!”
Partenerii de afaceri Iorgu Ganea şi Costel Comană au scos dividente pentru a plăti şpaga
IORGU GANEA: Da!
COSTEL COMANA: Alo? Bună dimineaţa!
COSTEL COMANA: Salut!
COSTEL COMANA: Cum faci cu..ăă.. scoatem dividente? Că am vorbit şi io cu ăla şi o să vină în 2.
IORGU GANEA: Aha!
COSTEL COMANA: Scoatem….
IORGU GANEA: Da, păi ajung şi io în juma’ de oră sînt acolo.
COSTEL COMANA: Bine, da’….
IORGU GANEA: Zi să facă hârtiile şi trimitem un băiat să ia.
COSTEL COMANA: Păi nu, sau facem altfel…să scoţi tu din contu’ tău, dacă ai zece şi io zece şi….
IORGU GANEA: Okay! Şi aşa!
COSTEL COMANA: No, atunci tu scoţi, şi io scot şi mă….
IORGU GANEA: Bine! Bine! Vin şi io! Tu unde, ai ajuns la birou?
COSTEL COMANA: Io-s la birou, da.
IORGU GANEA: Bine.
COSTEL COMANA: Bine.”
DNA , sa controleze toate, deci , toate dosarele de achizitii in totalitate legale din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori? E UN DEZASTRU CUM AU FOLOSIT BANII SOCIETATII IN ACEST DOMENIU ?Aflati in plina ofensiva anticoruptie, subalternii Laurei Codruta Kovesi sunt pe cale de a deschide un nou front de lupta, care va cutremura, cu siguranta, societatea romaneascaSa fie vorba si de CFR Calatori, oare s-a auzit de Secara Vasile, Dorobantu Valentin,Iosef Szentes, Carmen Maria Popescu, Miu Ileana,Liliana Constantinescu,Claudiu Dumitrescu, Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,Gavris Teodor, Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu,Berindean Nicolae,ZahariaAdrian, etc ?Dar pe unde zace raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea ireprosabila a susnumitilor in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?