Europarlamentarul MONICA MACOVEI a declarat, duminica, la evenimentul de lansare a noului partid – M10 – (M la puterea 10 – n.r.), ca in acest moment ne aflam in fata “unui tsunami de coruptie”, care trebuie distrus, astfel incat “anii furati” sa se intoarca la cetateni.
“Noi (…) avem in fata un val. O clasa politica de hoti, de minciuna, avem in fata un tsunami de coruptie, de hotie din banii nostri. Noi ne luptam cu valul, noi nu suntem pe val, noi suntem in fata valului (…) pe care vrem sa-l distrugem, tot pentru tine, ca banii furati sa se intoarca la tine”, a declarat Macovei, in discursul sau.
Ea a spus ca noul partid este singurul care merge pe “calea cea dreapta” si a sustinut ca aceasta formatiune nu are nimic de a a face cu actuala clasa politica.
Citeste si: MONICA MACOVEI: POLITICENII sunt responsabili de FURTUL banului public
“Astazi se naste partidul M la puterea 10. De «n» ori, nu numai de 10 ori, de «n» ori cuvantul «merit», cuvantul «modernizare», cuvantul «munca», cuvantul «moralitate», pentru ca nu se poate face politica fara moralitate. Asta inseamna, de fapt, «M»: inseamna modernizarea Romaniei, bunastarea Romaniei si a romanilor prin modernizare, inseamna merit, inseamna fiecare la locul lui pe meritul lui, inseamna munca, inseamna ca tu iti administrezi banii castigati cinstit, si nu statul, inseamna mediu, pentru ca omul nu este calaul naturii, ci este protectorul naturii, si inseamna multe alte lucruri minunate, care, iata, incep cu «m», de la «minune»”, a aratat Monica Macovei.
Europarlamentarul a adaugat ca partidul M10 se pronunta pentru prosperitate, modernizare, stat minimal. Potrivit MONICAI MACOVEI, stat minimal inseamna birocratie redusa, guvern si parlament reduse si o interventie cat mai mica in economie.
Citeste si: Monica Macovei isi lanseaza noul partid politic pe 1 Martie
“Stat minim, numai ce avem nevoie — aparare, ordine publica, siguranta cetateanului, justitie, politica externa. Foarte multe ministere trebuie sa dispara, foarte mult din aparatul bugetar trebuie sa dispara. (…) Trebuie sa ramanem numai cu acele functii esentiale ale statului. In rest, libertate. (…) Vreau o tara mare, o tara puternica, puternica economic, puternica pe plan international, o tara puternica energetic, o tara relevanta, o tara care sa conteze (…) de care sa se tina seama. Cand spui Romania, sa stai cu capul sus”, a declarat Macovei, potrivit Agerpres.
Sursa foto: facebook.com
Noutate absoluta, oferta de lucru la domiciliu! Oferta este acum un fenomen, pentru ca tot mai multi oameni s-au convins de seriozitatea noastra! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala, conditia minimala : calculator conectat la internet , cunostiinte minime de operare pe internet . Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de e-mail: [email protected]
DNA..SRI…ICCJ..Johanis..Ponta, ia vedeti cine-a nenorocit milioane de Romani cu SAFI si FNI!!!!!Cine-a pus la cale HOTIIle astea stiti voi prea bine! Cine-a beneficiat de averea furata oamenilor sub atenta supraveghere a organelor statului, CNVM, BNR, …etc..Doar cei care si-au impartit prada pot fi usor gasiti! Banii s-au dat cu chitantae…Au fost furati Romanii cum scrie la carte!!!! La cine au ajuns banii munciti cu truda de milioane de romani??? Vrem sa stim???
Pana atunci mai usor cu Udrea si cu Basescucare se pare ca va sta si voua si mogulilor in gat mai ceva ca lui voiculescu, vantu sau raposatul patriciu!!!
Basescu nu a disparut si speram sa nu dispara.
A dovedit ca a fost si este comandant .
“Comana era divortat, avea un copil din casatorie, dar femeia cu care era in avion era secretara acestuia, cu care avea o relatie de mai multa vreme.
Comana era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov si la multe alte firme , societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
De altfel, mai multe bunuri ale familiei erau trecute pe diverse firme.
Comana si-a inceput activitatea ca sef de gara, de unde a fost repede recuperat de fostul coleg si bun prieten, Liviu Dragnea si propulsat in zona afacerilor de milioane de euro.
Costel Comana, fostul sef de la RegioTrans, gasit mort intr-un avion, a fost coleg de facultate cu Liviu Dragnea, facea parte din cercul de apropiati ai acestuia si ai sotiei sefului PSD.
De asemenea, Comana era un protejat de al lui Dragnea si, la fel ca si un alt coleg de la facultate de la Tel Drum, se ocupa de afaceri care erau cu regim preferential din zona sefului PSD, fiind suspectat ca este paravan pentru aceste inginerii financiare.
Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
„ Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”