Ramona Manescu, ministrul Transporturilor, a declansat, imediat dupa preluarea portofoliului, o campanie de primenire a companiilor de stat care au suferit din cauza managementului extrem de defectuos din perioada in care Relu Fenechiu era ministru al Transporturilor.
La scurt timp dupa intrarea in actiune a Corpului de control, rezultatele au inceput sa apara, cel mai nimerit exemplu fiind cel de la caile ferate, urmatoarea companie pe lista de curatenie a ministrului Manescu fiind TAROM.
Prima mutare a Ramonei Manescu a fost „eliminarea” lui Dan Pascariu si conducerii administrative, insa acest lucru nu a fost suficient deoarece actiunea ministrului Transporturilor a fost contracarata cu o actiune in instanta a fostilor membrii ai CA TAROM care solicita despagubiri in valoare totala de aproximativ jumatate de milion de euro, informeaza site-ul enational.ro.
Citeste si: Ramona Manescu: De cand am preluat mandatul la Transporturi, absorbtia fondurilor europene s-a dublat
Sursa amintita continua dezvaluirile legate de piedicile care ii sunt puse ministrului Ramona Manescu, jurnalistii de la enational scotand la iveala si initiativele ciudate al managerului belgian Christian Heinzmann cum ar fi primele individuale promise angajatilor TAROM sau cei 50 de mii de euro promisi de acesta sindicalistilor pentru crearea unui fond de „studii si solutii”. In plus se aude ceva si de un sediu nou care sa aiba o gradinita destinata copiilor angajatilor TAROM, dar si un centru de relaxare.
Sindicatele nu au fost impresionate de gestul lui Heinzmann si au acuzat incercarea managerului belgian de distrugere totala a companiei. In atare situatie, la fel ca si in cazul CFR, Ramona Manescu si sindicatele se afla pe aceeasi parte a baricadei incercand sa salveze situatia, conchid cei de la enational.ro.
Nu in ultimul rand, ministrul Transporturilor i-a solicitat, in mod expres, explicatii si o nota de fundamentare managerului Christian Heinzmann referitoare la „generozitatea” sa subita si suspecta pe bani publici.
Sursa foto: Mondo News
Ne intrebam si noi cum managerul privat DOROBANTU VALENTIN impus de puscariasul Fenechiu la conducerea CFR Calatori in ianuarie 2013, platit regeste din bani publici(peste 9000 de euro lunar)mai conduce si acum acesta societate care a incheiat anul 2014 cu pierderi de 400 000 000 lei, repet, patru sute de milioane de lei si in conditiile in care si ultimul acar de la CFR stie ce “invarteli” face acesta.
Mai mult, managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, îşi continuă nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat ?
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează la CFR Calatori se crede intangibil, laudandu-se ca el are “spate” si ca Ministrul Transporturilor nu poate sa se atinga de el .
Oare DNA-ul poate sa se atinga de el ?
Garantat, si au toate motivele sa o faca cat mai repede .
PROBLEME MARI LA TAROM, CFR CALATORI , ORICUM NE FACEM DE RUSINE …
STRIGATOR LA CER …ROMANIA RAIUL HOTILOR ?
RECOMPENSAT PENTRU CA A CONDUS “EXEMPLAR” CFR CALATORI SPRE INSOLVENTA IN ANUL 2013, REALIZAND 400 DE MILIOANE DE LEI PIERDERI , DOAMNA RAMONA MANESCU IN LOC SA-L TRIMITA PE DOROBANTU VALENTIN LA DNA , IL TRIMITE IN CHINA IN CALITATE DE EXPERT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EXPERT IN CE , IN ACHIZITII FARA LICITATII PUBLICE , IN INGINERII FINANCIARE CARE DUC COMPANIA SPRE INSOLVENTA, IN BATAIA DE JOC FATA DE 14 000 DE SALARIATI LA CARE LE-A LUAT SI AERUL NUMAI LUI SI GASTII LUI DE SLUGI SA LE FIE BINE SI IN MULTE ALTE SMECHERII , UNELE DE NEIMAGINAT ?????
“Managerul CFR Călători – Valentin Dorobanţu se plimbă în China, iar ceferiştii intră în greva foamei .
Mai trebuie precizat că în timp ce Valentin Dorobanţu se documenteză în China, poate despre cum se anulează trenurile rentabile, mecanici de locomotive au anunţat că vor intra în greva generală pe motiv că nu sunt acceptaţi la negocierile privind contractul colectiv de muncă. Totodată, peste 100 de ceferişti care au fost daţi afară abuziv de Valentin Dorobanţu, dar care au hotărâri judecătoreşti definitive şi executorii, dar nepuse în aplicare de către managerul privat al CFR Călători, au anunţat că vor intra în această săptămâna în greva foamei pe timp nelimitat chiar în faţă Ministerului Transporturilor şi a Guvernului.”