Ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici, a demis trei directori din subordinea institutiei pe care o conduce, potrivit realitatea.net, care completeaza ca exista posibilitatea sa fie schimbati si o serie de directori adjuncti.
Directorii demisi fac parte din trei autoritati de management din subordinea Ministerului Fondurilor Europene. Motivele pentru care au fost dati afara sunt implementarea principiului de „rotire a cadrelor” care se aplica si la Comisia Europeana, plus aducerea pe aceste pozitii a unor oameni competenti.
Eugen Teodorovici a mai spus ca zilele acestea va semna numirea directorilor interimari, care vor fi din cadrul personalului autoritatilor de management.
Intrebat daca aceste schimbari nu vor afecta activitatea celor trei autoritati, in contextul in care ne aflam pe ultima suta de metri in atragerea fondurilor UE din perioada anterioarp (2007-2013), acesta a spus ca activitatea unei institutii nu depinde de una sau doua persoane.
Dupa numirea imterimarilor, Ministerul va organiza concurs pentru ocuparea functiilor de conducere din cadrul AM-urilor, potrivit realitatea.net.
CFR Călători a înregistrat pierderi de 408 milioane lei în 2013, conform datelor de la Ministerul Finanţelor.
Cine a condus aceasta societate in 2013 ?
Ati ghicit, managerul “smart” Dorobantu Valentin numit in functie de puscariasul Fenechiu Relu.
Astfel, fara nicio justificare, Valentin Dorobantu a anulat cele mai rentabile curse, in frunte cu cea a trenului nr. 1631, care venea de la Constanta si pleca la ora 20.30 din Bucuresti Nord pentru a ajunge, a doua zi, la ora 09.06, la Oradea Vest. Este vorba despre cea mai profitabila cursa din istoria CFR, pe care insa Dorobantu a sters-o din mersul trenurilor, la fel cum a procedat si in alte aproape 200 de situatii similare.
Iar toate aceste trasee la care a renuntat managerul CFR Calatori au intrat imediat in portofoliul operatorilor pivati.
Mai mult insa, „bonus” la aceste cadouri de milioane de euro facute cu nonsalanta de Dorobantu, firmele de casa ale puscariasului Fenechiu au primit si o gramada de bani de la stat.
Pentru ca statul acorda subventii generoase pe fiecare kilometru pentru transportul feroviar pe mai multe rute.
Astfel ca in timp ce compania de stat, CFR CALATORI , este bagata fortat in faliment, tot statul subventioneaza, din bani publici, cursele operatorilor privati.
Cine a comtinuat devalizarea CFR CALATORI ?
Ati ghicit , Secara Vasile , care “dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala.
NU VA CRAPA OBRAZUL ???
Ce a urmat ?
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii !!!
DNA , CINE RASPUNDE , CINE PLATESTE ?
DOROBANTU VALENTIN SI SECARA VASILE AU DEVALIZAT COMPANIA CFR CALATORI IN ULTIMII ANI, SI-AU DAT DEMISIA SI AU FUGIT IN LUME SUB PRIVIREA NEPUTINCIOASA SI COMPLICE A MINISTRULUI ?