VIOREL HREBENCIUC nu mai tine cont de nimic! Eminenta cenusie a PSD-ului s-a transformat intr-un turnator oarecare sub presiunea ARESTULUI PREVENTIV din care a scapat miercuri seara dupa cateva luni de zile extrem de lungi si chinuitoare.
VIOREL HREBENCIUC se afla, joi, in fata instantei pentru a da cu subsemnatul in DOSARUL MITA PENTRU PSD. Potrivit B1Tv, VIOREL HREBENCIUC ar fi declarat in fata judecatorilor ca MIRCEA GEOANA stia despre platile privind finantarea campaniei prezidentiale si, mai mult, „se consulta permanent cu SORIN OVIDIU VANTU”.
CITESTE SI: SCAPA CINE POATE VIOREL HREBENCIUC i-a dat in gat la DNA pe TONI GREBLA si FLORIN IORDACHE
De asemenea, VIOREL HREBENCIUC a recunoscut ca discuta cu contributorii „doar daca era trimis”, afirmand, in sala de judecata, ca a avut o discutie cu omul de afaceri IOAN NICULAE, „insa nu despre bani”.
Potrivit procurorilor, in cursul anului 2009, BUNEA STANCUsi-a folosit influenta si autoritatea rezultate din functia de presedinte al organizatiei judetene Braila a Partidului Social Democrat pentru a obtine, cu incalcarea dispozitiilor legale ce privesc finantarea partidelor politice, suma de un milion de euro de la IOAN NICULAE, patron al SC Interagro SA, bani ce urmau sa fie folositi in campania electorala prezidentiala, desfasurata la sfarsitul anului 2009, pentru sustinerea candidatului PSD, MIRCEA GEOANA, scrie EVZ.
CITESTE SI: Marturie INCENDIARA in DOSARUL MICROSOFT: GABRIEL SANDU a turnat toata conducerea PDL
Potrivit intelegerii, sumele de bani trebuiau sa fie date indirect, in sensul ca IOAN NICULAE urma sa achite plati catre diferiti furnizori de servicii ce aveau legatura cu campania electorala, inclusiv institutii implicate in realizarea de sondaje de opinie publica. In acest fel, au sustinut procurorii anticoruptie, se disimula destinatia reala a sumelor de bani, ocolindu-se dispozitiile legale referitoare finantarea partidelor politic.
Sursa foto: adevarul.ro
Stiu! oferta aceasta o vedeti absolut peste tot si ,majoritatea dintre dumneavoastra, incepeti sa deveniti sceptici si nervosi. Probabil va intrebati: cine naiba mai sunt si smecherii astia si ce vor? ce tactica de a insela oamenii au mai inventat? Nu va costa nici macar un leu sa trimiteti un mail,sa va convingeti de seriozitatea noastra si sa aflati mai multe detalii despre oferta aceasta care persista peste tot,va urmareste. Aveti acum posibilitatea de a castiga niste bani acasa,lucrand comod,in siguranta si fara stres. Nu aveti nevoie de nici un fel de experienta! Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Pentru mai multe detalii trimiteti un mail cu textul ,,INFO,, la adresa [email protected]
Cel mai pozitiv lucru din aceasta lupta la baioneta, care a cuprins principalele partide politice, compromise si corupte, este faptul ca in mai putin de sase luni vor dispare din viata politica, ele si politicienii care le reprezinta.
Important este ca aceasta ocazie nu mai trebuie ratata de catre poporul roman care trebuie sa sanctioneze orice abatere dee la acest drum, macar acum.
Cea mai apreciata oferta de lucru! Opriti-va aici, pentru ca veti gasi mereu si mereu aceasta oferta de lucru! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email: [email protected]
“Pentru că era criză în 2010 şi guvernul tot insista că trebuie să scadă cheltuielile bugetare de CRĂCIUN , apare Hotărârea de Guvern nr. 1.336 prin care s-a ajuns în situaţia în care subvenţia încasată de către marii operatori privaţi să crească considerabil în anul de criză.
Curat – murdar cadou de sărbători!
Practic, prin inginerii financiare a căror legalitate ne cam scapă(poate ne lamureste directorul de la Transporturi, Claudiu Dumitrescu), pentru anul 2010 REGIOTRANS a încasat o subvenţie de 126.178.130 RON, REGIONAL a primit 17.155.110 RON, iar TRANSFEROVIAR Grup SA a beneficiat de 8.841.040 RON.
Culmea ironiei şi golăniei!
Şi tot culmea e că adunate dau aproximativ 152.174.280 RON adică 79% din suma de 192.384.000 RON care cică s-a obţinut din restructurarea CNCF CFR SA. Păi destul de clar nu?
Firmele astea private trebuiau plătite şi în 2011 şi de unde dacă nu din darea angajatilor afară?!
Făcând puţin istoric, aflăm că statul român a dezvoltat firmele private finanţându-le în perioada 2008-2010 cu suma totală de 216.743.350 RON (45.805.000 RON în 2008, 57.345.000 RON în 2009 şi 126.178.130 RON în 2010), numai în cazul REGIOTRANS SRL.
Adunate dau vreo 51 milioane EURO , gaură la bugetul de stat.
Dacă adăugăm şi subvenţiile primite de REGIONAL – 23.612.110 RON (6.457.000 RON în 2009 şi 17.155.110 RON în 2010), respectiv 8.841.040 RON primită de TRANSFEROVIAR Grup SA în 2010, rezultă bani daţi de stat pe prosperitatea privaţilor în sumă de 249.196.500 RON , adică aproximativ 58 milioane EURO.
Sigur, oamenii de afaceri vor sări în sus şi vor spune că sumele astea sunt primite pentru un serviciu social, dar atâta timp cât finanţarea este asigurată de stat pentru trenuri care circulă goale şi nu le verifică nimeni dacă chiar fac numărul de kilometri pe care-l pretind iar veniturile proprii tind spre zero absolut, nu prea înţelegem cum e denumită chestia asta o AFACERE!
ISTORIA SE AMPLIFICĂ ÎN 2011, când GANEA IORGU şi COMANA COSTEL şi-au pus în cap să obţină de la stat sume colosale.
De parcă nu era de ajuns mărinimia deosebită a statului român, care prin HG nr.746/20.07.2011 a stabilit valoarea subvenţiei pentru REGIOTRANS SRL Braşov, la suma de 19,79 lei/tren/km, reprezentând un total cadou pentru anul 2011 de cca. 147 milioane lei, adică vreo 34 milioane euro, cei doi crai de la răsărit sar ca arşi şi pretind nici mai mult nici mai puţin decât aceeaşi sumă care se achită companiei de stat, deşi costurile transporturilor efectuate de SC REGIOTRANS SRL nu justifică această cerere, iar Hotărârea de Guvern stabileşte clar cum trebuie făcut calculul.
Păi bine fraţilor, sunteţi firmă comercială privată sau asistaţi social?
Nu ajunge că toate trenurile voastre circulă goale, sunt ca vai de ele dar aţi înscris în documentele contabile şi curse suplimentare (mai mult decât cele contractate prin HG 746/20.07.2011) pentru a primii o subvenţie şi mai mare ?
Se vede că vă ajută din plin unii diriguitori de prin minister.
Prietenii SCHIAUCU, DOROBANŢU, STEFĂNESCU şi MAIER ştiu ce spunem şi de ce, dar până la urmă va afla şi doamna BOAGIU ,SILAGHI, FENECHIU, …?
Cifrele în sine poate nu spun multe dar devine macabru când constatăm că în cazul REGIOTRANS SRL suma reprezintă cca. 86 -90% din totalul veniturilor, la REGIONAL SRL – 89-91%, iar la TRANSFEROVIAR SA – 70%.
Pentru ce să vă mai subvenţionăm din buzunarul nostru al tuturor?
POATE DOAR PENTRU CA SĂ INTRAŢI, CULMEA, ÎN TOP 300 ?
Conform topului „300 cei mai bogaţi români” dat publicităţii de revista CAPITAL în octombrie 2011, COMANA COSTEL (aflat pe locul 162) are o avere estimată de cca. 35-38 milioane de euro, GANEA IORGU (aflat pe locul 240) are o avere estimată la cca. 23-25 milioane de euro, iar valoarea reală a societăţilor comerciale deţinute de cei doi este de cca. 58-63 milioane de euro.
Culmea este că în mod real (analizând HG nr.746/20.07.2011 şi cele similare din anii 2009 şi 2010) profitul se datorează exclusiv subvenţiilor obţinute de la stat şi atunci…
CUM RĂMÂNE CU ANII DE CRIZĂ ÎN CARE ANGAJATII TREBUIE SĂ FIE CONCEDIAŢI ŞI SALARIILE DIMINUATE?
Probabil că cei doi români bogaţi vor spune acum că nu e adevărat şi că o parte din profit a fost realizat de SC RC CF TRANS SRL care nu primeşte subvenţie. Frumuseţea este că întradevăr acestă firmă nu primeşte subvenţie, dar a primit mai mult cadou o bună parte din calea ferată (închiriată tot de la stat) pentru care încasează şi face chipurile profit din Taxa de Utilizare a Infrastructurii, taxă încasată de la cine credeţi evident în mare parte de la REGIOTRANS, care, nu-i aşa, are fondurile în principal tot de la statul român?”
Si au urmat 2012 , 2013 , 2014 si 2015 , dezastrul pentru CFR Calatori continua cu DOROBANTU VALENTIN , SECARA VASILE, ETC. ?
SI TOTUSI, CINE PLATESTE ?
D N A , AVETI CUVANTUL…