Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) a hotarat luni SUSPENDAREA DIN FUNCTIE a judecatorului LORAND ANDRAS ORDOG, de la Tribunalul Covasna, ca urmare a trimiterii in judecata pentru savarsirea unor infractiuni in dosarul privind retrocedarile ilegale de paduri.
De asemenea, a mai fost SUSPENDATA DIN FUNCTIE si sotia lui Ioan Adam, ROXANA ANCA ADAM, judecator in cadrul Tribunalului Brasov, ca urmare a trimiterii in judecata in acelasi dosar.
Citeste si: ANUNT BOMBA DOSARUL RETROCEDARILOR ILEGALE a “LOVIT” Palatul BUCKINGHAM!
“Hotararile Sectiei pentru judecatori a Consiliului au fost luate in temeiul dispozitiilor art. 40 lit. j) din Legea nr. 317/ 2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare si art. 62 alin. (1) lit. a) si alin. (2) din Legea nr. 303/ 2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata cu modificarile si completarile ulterioare”, se arata intr-un comunicat al CSM remis luni presei.
Citeste si: SURPRIZA URIASA: CRIN ANTONESCU mentionat in DOSARUL RETROCEDARILOR ILEGALE
Sursa foto: covasnamedia.ro
“Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
Directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi
Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. „
Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
Trebuie precizat că unul dintre acţionarii de la firma braşoveană- Costel Comana, este în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori-Valentin Dorobanţu, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman este in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica dircetorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”