Ministrul delegat pentru Ape, DOINA PANA, a declarat ca nu a auzit ca premierul Victor Ponta sa i se adreseze cu apelativul “fă” nici in cadrul vizitei de ieri facute in localitatea Bei din judetul Teleorman, nici cu alte imprejurari.
Intrebata cum comenteaza adresarea lui Ponta din barca, DOINA PANA nu a precizat ca premierul nu a spus “fă”, ci doar ca nu a auzit acest apelativ. Ea a tinut sa-l apere pe primul-ministru, amintind ca acesta mai foloseste un apelativ prietenesc de genul “mai Liviule”, “mai Doina”, dar in niciun caz “fă”.
Uite ce a spus premierul despre inregistrare
“In vocabularul premierului Victor Ponta eu acest cuvant nu l-am auzit niciodata, in niciun context. Foloseste ca un apelativ prietenesc de exemplu ‘mai Liviule’, ‘mai Doina’, dar in niciun caz… Daca ascultati cu atentie, o sa vedeti ca am dreptate. Repet, nu exista in vocabularul premierului acest apelativ”, a precizat DOINA PANA.
In contextul in care ministrul Doina Pana nu a spus ca premierul nu a zis “fă”, ci ca nu a auzit, va invitam sa ascultati mai jos controversata inregistrare.
De data asta, se pare ca a suflat mucii in fasole. Gonflabila propulsata de pompieri, electromuscular, prin apa pana pe sub genunchi si acest colegial “fa Doina” le-a aratat multora adevarata fata a chinezului, iar Doina Pana il apara ca fraiera
RUSINE MARE !!!
Valentin Dorobantu inca se mai afla la conducerea CFR Calatori.
Directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu inca mai trage sforile…
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap in continuare ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, a desfiintat sute de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.