Fostul presedinte al Romaniei TRAIAN BASESCU s-a inselat in momentul in care a precizat data la care premierul in exercitiu VICTOR PONTA ar fi devenit OFITER ACOPERIT al Serviciului de Informatii Externe (SIE), informeaza, in exclusivitate, comisarul.ro.
Primul ministru VICTOR PONTA a fost AGENT ACOPERIT al SIE incepand cu luna august a anului 1998, anunta sursa citata.
CITESTE SI: SEDINTA COMISIEI SIE din Parlament pe tema OFITERULUI ACOPERIT incepe la ora 14.00
Conform surselor comisarul.ro, datele din dosar vor fi publicate in foarte scurt timp, acesta fiind si motivul pentru care VICTOR PONTA face presiuni la presedintele in exercitiu KLAUS IOHANNIS cand vine vorba de numirea unui nou director la SIE.
Sursa foto: adevarul.ro
Cea mai accesibila oferta de lucru! Suntem in continua extindere, cu mari perspective pentru perioada urmatoare! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email [email protected]
“Curtea de Conturi a României confirmă jaful de la CFR Călători: patrimoniu neinventariat, contracte ilegale de închiriere şi achiziţii publice.
Artizanii acestui faliment programat cu buna stiinta sunt fostii directori , Valentin Dorobantu si mai nou Vasile Secara.
Insa, ceea mai mare vina pentru jaful de la CFR Calatori o au ministrii Transporturilor care s-a perindat la butoanele acestei institutii, adica Anca Boagiu, Alexandru Nazare, Ovidiu Silaghi, Relu Fenechiu, Dan Sova si Ioan Rus.
De la finele lui 2012, presedintele Consiliului de Administratie de la CFR Calatori este foasta consiliera a lui Traian Basescu, Alexandrina Gatej, iar permanent in acest bord au fost protejata lui Radu Berceanu- Dana Galbeni Rachila, si jolly joker-ul feroviar, directorul general Claudiu Dumitrescu intrat de curand in vizorul DNA pentru spagi in dosarul Regiotrans Brasov.
In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
Numai fostul bos de la CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu. Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile.
Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu. Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?
Ioan Rus impune omul UDMR în fruntea CFR Călători.
Ca sa fie sigur ca CFR Calatori va fi trasa pentru totdeauna in depoul falimentului, Ioan Rus, l-a impus in fruntea companiei pe omul UDMR-ului- Iosif Szentes, cel care impreuna cu Valentin Dorobantu, a tesut mersul trenurilor, in 2012 si 2013, astfel incat compania de stat sa fie adusa in pragul falimentului, iar operatorii privati de transport sa prospere din subventiile uriase acordate cu generozitate de Ministerul Transportuilor.
Mai mult, Szentes habar nu are de ce insemna management feroviar nici macar intr-o gara ca Chitila sau Peris, intrucat el a fost parasutat politic in bordul CFR Calatori de catre UDMR fiind adeptul mersul de tren cadentat, adica cel practicat acum de Regotrans. In 2009, Iosif Szentes a candidat in colegiul nr. 4 Vrancea pentru un fotoliu de deputat pe lista UDMR, si a refuzat sa-si depuna declaratia de avere pe site-ul companiei.
Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana”
Si care este noutatea? Dar stirea? Sa fim seriosi, stiam asta de 8 ani…