Fostul ministru de Finante DARIUS VALCOV s-a prezentat, marti dimineata, la Directia Nationala Anticoruptie (DNA), el fiind cercetat pentru TRAFIC de INFLUENTA.
UPDATE 14.35: DARIUS VALCOV a cerut la DNA incheierea unui acord de recunoaștere a vinovatiei, insa a fost refuzat de procurorul de caz, au declarat, pentru Agerpres, surse judiciare.
Exista, de asemenea informatii, potrivit carora DARIUS VALCOV ar fi vrut sa recunoasca luarea de mita in contextul in care ar fi urmat sa il denunte pe fostul presedinte TRAIAN BASESCU, cel care ar fi beneficiat in final de mita luata de fostul ministru pentru ca abanii ar fi fost dati pentru campania electorala a acestuia.
STIRE INITIALA
La intrare, DARIUS VALCOV a refuzat sa faca declaratii presei. Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) judeca miercuri contestatia DNA privind ARESTUL la DOMICILIU pentru 30 de zile a lui DARIUS VALCOV.
Dupa ce a respins cererea DNA privind ARESTAREA PREVENTIVA a fostului ministru DARIUS VALCOV, Instanta Suprema a decis joia trecuta ca DARIUS VALCOV sa fie cercetat in AREST la DOMICILIU.
CITESTE SI: A doua cerere de ARESTARE a lui DARIUS VALCOV, votata miercuri in plen. UPDATE
DARIUS VALCOV are mai multe obligatii: sa nu paraseasca imobilul in care locuieste fara permisiunea organului judiciar in fata caruia se afla cauza, a judecatorului de drepturi si libertati si de a se supune restrictiilor stabilite de acestea; sa se prezinte in fata organului de urmarire penala si a judecatorului de drepturi si libertati, a judecatorului de camera preliminara sau a instantei de judecata ori de cate ori este chemat; sa nu comunice cu ceilalti participanti la comiterea infractiunilor, cu martorii, precum si cu ceilalti subiecti procesuali.
Pe durata celor 30 de zile, DARIUS VALCOV poate parasi imobilul unde locuieste pentru prezentarea in fata organelor judiciare, la chemarea acestora.
CITESTE SI: ANUNT BOMBA PONTA si ILIE SARBU au primit TABLOURI de la VALCOV
Potrivit DNA, in cursul anului 2009, THEODOR BERNA, administratorul companiei Tehnologica Radion, l-a contactat pe DARIUS VALCOV, primar al municipiului Slatina, caruia i-a propus ca in schimbul oferirii sprijinului in influentarea factorilor de decizie in vederea castigarii unor licitatii de lucrari pentru obiective situate in municipiul Slatina, orasele Scornicesti, Piatra Olt si Draganesti, sa ii dea 20% din valoarea sumelor incasate (fara TVA). In schimbul acestor contracte, DARIUS VALCOV ar fi primit suma de aproximativ 2 milioane de euro, atat direct, cat si prin intermediari.
Sursa foto: realitatea.net
Şi tu poţi fi la fel de eficient ca orice alt om despre care ai citit sau ai auzit vreodată. Asta scrie celebrul Bob Proctor în cartea ”Te-ai născut bogat”. Căutăm colaboratori part-time care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email [email protected]
INCREDIBIL DAR ADEVARAT , CFR Călători – 1.539.435.720 lei datorii ?
Va mai amintiti?
Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro…
Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
“Pentru că era criză în 2010 şi guvernul tot insista că trebuie să scadă cheltuielile bugetare ,de CRĂCIUN , apare Hotărârea de Guvern nr. 1.336 prin care s-a ajuns în situaţia în care subvenţia încasată de către marii operatori privaţi să crească considerabil în anul de criză.
Curat – murdar cadou de sărbători!
Practic, prin inginerii financiare a căror legalitate ne cam scapă(poate ne lamureste directorul de la Transporturi, Claudiu Dumitrescu), pentru anul 2010 REGIOTRANS a încasat o subvenţie de 126.178.130 RON, REGIONAL a primit 17.155.110 RON, iar TRANSFEROVIAR Grup SA a beneficiat de 8.841.040 RON. Culmea ironiei şi golăniei! Şi tot culmea e că adunate dau aproximativ 152.174.280 RON adică 79% din suma de 192.384.000 RON care cică s-a obţinut din restructurarea CNCF CFR SA. Păi destul de clar nu?
Firmele astea private trebuiau plătite şi în 2011 şi de unde dacă nu din darea angajatilor afară?!
Făcând puţin istoric, aflăm că statul român a dezvoltat firmele private finanţându-le în perioada 2008-2010 cu suma totală de 216.743.350 RON (45.805.000 RON în 2008, 57.345.000 RON în 2009 şi 126.178.130 RON în 2010), numai în cazul REGIOTRANS SRL. Adunate dau vreo 51 milioane EURO , gaură la bugetul de stat. Dacă adăugăm şi subvenţiile primite de REGIONAL – 23.612.110 RON (6.457.000 RON în 2009 şi 17.155.110 RON în 2010), respectiv 8.841.040 RON primită de TRANSFEROVIAR Grup SA în 2010, rezultă bani daţi de stat pe prosperitatea privaţilor în sumă de 249.196.500 RON , adică aproximativ 58 milioane EURO. Sigur, oamenii de afaceri vor sări în sus şi vor spune că sumele astea sunt primite pentru un serviciu social, dar atâta timp cât finanţarea este asigurată de stat pentru trenuri care circulă goale şi nu le verifică nimeni(nu vorbim de starea tehnica execrabila) dacă chiar fac numărul de kilometri pe care-l pretind iar veniturile proprii tind spre zero absolut, nu prea înţelegem cum e denumită chestia asta o AFACERE!
ISTORIA SE AMPLIFICĂ ÎN 2011, când GANEA IORGU şi COMANA COSTEL şi-au pus în cap să obţină de la stat sume colosale. De parcă nu era de ajuns mărinimia deosebită a statului român, care prin HG nr.746/20.07.2011 a stabilit valoarea subvenţiei pentru REGIOTRANS SRL Braşov, la suma de 19,79 lei/tren/km, reprezentând un total cadou pentru anul 2011 de cca. 147 milioane lei, adică vreo 34 milioane euro, cei doi crai de la răsărit sar ca arşi şi pretind nici mai mult nici mai puţin decât aceeaşi sumă care se achită companiei de stat, deşi costurile transporturilor efectuate de SC REGIOTRANS SRL nu justifică această cerere, iar Hotărârea de Guvern stabileşte clar cum trebuie făcut calculul.
Păi bine fraţilor, sunteţi firmă comercială privată sau asistaţi social?
Nu ajunge că toate trenurile voastre circulă goale, sunt ca vai de ele dar aţi înscris în documentele contabile şi curse suplimentare (mai mult decât cele contractate prin HG 746/20.07.2011) pentru a primii o subvenţie şi mai mare ? Se vede că vă ajută din plin unii diriguitori de prin minister.
Prietenii CLAUDIU DUMITRESCU,SCHIACU, DOROBANŢU, STEFĂNESCU şi MAIER ştiu ce spunem şi de ce, dar până la urmă “vor afla” şi BOAGIU ,SILAGHI, FENECHIU ,SOVA ,RUS ? Cifrele în sine poate nu spun multe dar devine macabru când constatăm că în cazul REGIOTRANS SRL suma reprezintă cca. 86 -90% din totalul veniturilor, la REGIONAL SRL – 89-91%, iar la TRANSFEROVIAR SA – 70%.
Pentru ce să vă mai subvenţionăm din buzunarul nostru al tuturor? POATE DOAR PENTRU CA SĂ INTRAŢI, CULMEA, ÎN TOP 300 ?
Conform topului „300 cei mai bogaţi români” dat publicităţii de revista CAPITAL în octombrie 2011, COMANA COSTEL (aflat pe locul 162) are o avere estimată de cca. 35-38 milioane de euro, GANEA IORGU (aflat pe locul 240) are o avere estimată la cca. 23-25 milioane de euro, iar valoarea reală a societăţilor comerciale deţinute de cei doi este de cca. 58-63 milioane de euro.
Culmea este că în mod real (analizând HG nr.746/20.07.2011 şi cele similare din anii 2009 şi 2010) profitul se datorează exclusiv subvenţiilor obţinute de la stat şi atunci…
CUM RĂMÂNE CU ANII DE CRIZĂ ÎN CARE ANGAJATII TREBUIE SĂ FIE CONCEDIAŢI ŞI SALARIILE DIMINUATE?
Probabil că cei doi români bogaţi vor spune acum că nu e adevărat şi că o parte din profit a fost realizat de SC RC CF TRANS SRL care nu primeşte subvenţie. Frumuseţea este că întradevăr acestă firmă nu primeşte subvenţie, dar a primit mai mult cadou o bună parte din calea ferată (închiriată tot de la stat) pentru care încasează şi face chipurile profit din Taxa de Utilizare a Infrastructurii, taxă încasată de la cine credeţi evident în mare parte de la REGIOTRANS, care, nu-i aşa, are fondurile în principal tot de la statul român?”
Si au urmat 2012 dar mai ales 2013 , 2014 si 2015 , dezastrul pentru CFR Calatori a continuat cu DOROBANTU VALENTIN , SECARA VASILE, SZENTES IOSEF,CLAUDIU DUMITRESCU, ALEXANDRINA GATEJ, DANA GALBENI RACHILA, ETC. ?
SI TOTUSI, CINE PLATESTE ?
La ce sume colosale (in conturi)si nu numai, au ajuns cei doi “oameni de afaceri” in anul 2015, nici nu va puteti imagina?
D N A , AVETI CUVANTUL…