CONTRACTUL pentru remedierea lucrarilor existente si finalizarea celor ramase de executat la lotul II al AUTOSTRAZII NADLAC-ARAD, in valoare totala de 89,348 milioane de lei, fara TVA, a fost semnat, vineri, cu Asocierea Astaldi SpA – Max Boegl Romania, a informat, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
CONTRACTUL vizeaza proiectarea si executia lucrarilor pe AUTOSTRADA NADLAC — Arad si Drum de legatura, Lotul 2, km 22+218 — km 38+882 pentru remedierea lucrarilor existente si finalizarea lucrarilor ramase de executat, inclusiv conexiunea cu Lotul 1 al AUTOSTRAZII NADLAC — Arad si Varianta de Ocolire a municipiului Arad.
Citeste si: CNADNR: CAT COSTA FINALIZAREA AUTOSTRAZII NADLAC-ARAD
Lucrarile se vor realiza pe o lungime de 16,664 kilometri, precizeaza CNADNR.
Contractul “Proiectare si Executie Autostrada Nadlac — Arad si Drum de legatura, Lotul 2, km 22+218 — km 38+882′ pentru remedierea lucrarilor existente si finalizarea lucrarilor ramase de executat a fost atribuit in urma unei licitatii deschise Asocierii Astaldi SpA — Max Boegl Romania si are o valoare totala de 89.348.287,63 lei fara TVA.
Finantarea este asigurata din fonduri europene (fonduri de coeziune 85%) si fonduri de la bugetul de stat (15%).
PRIMII 22 DE KILOMETRI AI AUTOSTRAZII NADLAC-ARAD, ASFALTATI IN INTREGIME
Sursa foto: voceatransilvaniei.ro
ANUNT IMPORTANT PENTRU TINE!
Timpul este capital pretios, investeste-l cu folos!
Consultant firma multinationala ofer activitate part-time (2-3 ore/zi), pentru obtinerea de venituri suplimentare in domeniul Network Marketing ; activitate inteligenta, necesitand studii medii sau superioare. Avantaje: venit imediat, venit permanent, venit rezidual, diferite bonusuri substantiale. INSTRUIRE GRATUITA! Pentru detalii trimite “vreau “ la : e-mail : [email protected].
Sub privirea neputincioasa a lui IOAN RUS subalternii isi fac de cap in continuare. Cine e VASILE SECARA ? Da acum este presedintele CFR CALATORI.Va vine sa credeti ? “După licitaţie… apartamente! Conform aceloraşi informaţii, o altă coincidenţă constă în faptul că o serie de contracte licitate de CFR CALATORI au fost câştigate, la un preţ minimal, de o societate de construcţii din Floreşti. Firma respectivă a avut, în cazul unei licitaţii, un preţ imbatabil. Lucrările de “modernizare clădiri în Grupa Tehnică şi canalizare la Revizia de Vagoane Cluj”, au fost estimate la peste 752 de mii de lei. Au fost interesate opt firme de acest contract, însă a câştigat SC MEGA PROMPT SA, o firmă din Floreşti deţinută de Simona şi Cornel Cazan. Această societate a licitat cu aproape jumătate din preţul oferit de CFR, adică 399.915,79 de lei şi a câştigat licitaţia. Însă ceea ce se ţine la secret este faptul că pe lângă aceşti bani, cei de la CFR au mai plătit suplimentări la acest contract. “O altă problemă care poate fi verificată este cât a costat în final clădirea comenzii personalului din staţia Cluj faţă de cât a fost licitată şi cum se explică faptul că după ce suma aproape s-a dublat, de la firma care a executat lucrarea şi-au achiziţionat apartamente în Floreşti şeful serviciului Tehnic Bece şi unul dintre copiii lui Secară. Aceeaşi firmă a obţinut şi contractul de modernizare a clădirii grupei tehnice Cluj, care a fost, la fel, supra-suplimentată, şi au fost făcute o serie de lucrări date prin încredinţare directă la preturi uriaşe”, mai spune sursa citată.” “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national. Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care nu a mai organizat o licitatie, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si intabulat. Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia. Inainte de Paste, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei. Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.” Bravo domnule ministru RUS, psd-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ???