Un numar de 70 de trenuri aflate in circulatie duminica, intre orele 03.01 si 04.00, vor ajunge la destinatie cu orarii modificate, ca urmare a trecerii la ora oficiala de vara, se arata intr-un comunicat de presa al CFR Calatori SA.
Potrivit sursei citate, vor ajunge la destinatie cu orarii modificate opt trenuri internationale, 31 InterRegio si 31 Regio.
“Trenurile de calatori vor pleca din statiile de formare dupa ora de iarna pana in noaptea de 29 spre 30 martie 2014, ora 03.00, care devine ora 04.00. Dupa aceasta ora (04.00), trenurile vor pleca la orele din mersul de tren in vigoare, respectand ora oficiala de vara. Avand in vedere ca si in tarile vecine aceasta trecere se face in aceeasi zi de duminica, 30 martie 2014, intre statiile de frontiera cu Republica Moldova, Ungaria, Serbia, Ucraina, Bulgaria, trenurile vor circula dupa graficele din mersul de tren in vigoare”, se arata in comunicat.
Citeste si: Un fulger a suspendat circulatia trenurilor EUROSTAR
Conform CFR Calatori, trecerea la ora oficiala de vara nu modifica mersul trenurilor in vigoare.
Pentru informatii actualizate despre circulatia trenurilor, calatorii sunt rugati sa consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, sa sune la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul international Gara de Nord Bucuresti) sau sa se adreseze personalului din statii.
Sursa foto: stiri.mersultrenurilor.ro
Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ???
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR ,14 000 DE SALARIATI VA INFORMEAZA CA AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI.
RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE?
ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI,RESTUL PROBLEMELOR FIIND ASCUNSE CU DIBACIE DE CONDUCEREA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR+ BONUSURI DE PE UNDE SE POATE?
DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?) SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU CORPUL DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI.
DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA PLANGERII PENALE…?
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice.
Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători.
Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”.
Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului.
Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei.
O diferenţă peste valoarea contractului de 34.467 de euro”
Inginerii “marca” managerului privat Valentin Dorobantu si a directoarei de achizitii “in totalitate legale” Carmen Popescu?
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători.
Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat”