Prim-vicepresedintele PNL, ANDREEA PAUL, sustine ca adevaratul punct sensibil al PSD este CONFLICTUL INTRE GENERATII si este de parere ca “cei vechi” si-au RECUPERAT PARTIDUL, in timp ce tinerii social-democrati au plecat in vacanta, relateaza Agerpres.
“Varsta decizionala in PSD a revenit, ODATA CU DRAGNEA SI PLUMB, la peste 50 de ani. Nu e intamplator mesajul disperat al lui Dragnea adresat de fatada tinerilor. Adevaratul punct sensibil al PSD este CONFLICTUL INTRE GENERATII, iar Ponta “intineritorul” sau altii din generatia lui reprezinta UN ESEC. Cei vechi si-au recuperat partidul, in timp ce tinerii PSD au plecat in vacanta”, sustine prim-vicepresedintele PNL intr-un comunicat remis joi Agerpres.
CITESTE SI: DRAGNEA: Vreau sa fiu LIANTUL DINTRE GENERATII. Voi lua sfaturi de la ILIESCU si NASTASE
Andreea Paul mai spune ca, spre deosebire de PSD, varsta decizionala in PNL este sub 50 de ani.
“Modul in care noul PNL a inteles sa valorifice ATUURILE TUTUROR GENERATII a lasat in offside PSD”, considera ea.
Sursa foto: promptmedia
Prin impunerea lui Alexandru Petrescu in fruntea C.A. vicepresedinte PSD Diaspora,fostul ministru , Ioan Rus a demonstrat ca isi continua campania de politizare si distrugere a companiei CFR Calatori. In octombrie 2014, Poşta Română, condusa de Alexandru Petrescu, a distribuit în timpul campaniei prezidenţiale, alături de talonul de pensie, peste patru milioane de flyere, comandate şi plătite de PSD, prin care pensionarii erau anunţaţi că prezidenţiabilul ACL, Klaus Iohannis, vrea să le taie pensia dacă va ieşi preşedinte.
Scandalul fluturaşilor otrăviţi împărţiţi de pesedişti a izbucnit înaintea primului tur al alegerilor prezidenţiale. Numirea pesedistului Alexandru Petrescu in fruntea CA de la CFR Calatori vine dupa ce fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes. Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat. Totodata, Ioan Rus o mentine in CA al CFR Calatori pe directoarea Dana Galbeni Rachila, cea care este acuzata de Curtea de Conturi a Romaniei de insusirea ilegala de catre mai multe persoane din ograda Ministerului Transporturilor de indemnizatii conform OUG 109/2011 din CA si AGA in valoare de circa 1.200.000 de euro. Mai mult, Dana Galbeni Rachila a detinut o firma impreuna cu cea care dirijeaza si regizeaza de ani buni toate achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori – Carmen Maria Popescu. Dar, in acealasi timp,fostul ministru al transporturilor, Ioan Rus, il mai mentine in CA de la CFR Calatori si pe controversatul Iulius Dan Plaveti, implicat in mai multe inginerii imobiliare”
DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
Ar fi interesant si nu numai…
Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat in acest moment), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS privat, in acest moment), Carmen Maria Popescu(director achizitii), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(inculpat), Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat) Litra Marcel,Mantoiu Cornel , etc?
Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?