Social-democratii vor incepe in luna septembrie selectia candidatilor pentru alegerile locale, a declarat secretarul general adjunct al PSD, CODRIN STEFANESCU, iar alesii in functie, cu probleme in justitie, vor putea sa candideze pentru noi mandate, daca stau bine in sondaje.
“Selectia candidatilor incepe imediat dupa finalizarea selectiilor la nivelul fiecarui judet. Asta inseamna ca la sfarsitul lui septembrie incepem sa facem analizele pe fiecare candidat. La sfarsitul lui septembrie incepem lansarea pe piata a studiilor vizavi de mai multi candidati la anumite zone, unde avem 2-3 variante. Vor fi facute sondaje. La mijlocul lui noiembrie probabil vom avea o situatie mai clara, cum ne pozitionam”, a declarat CODRIN STEFANESCU.
Mai mult, secretarul general adjunct al PSD a spus ca stabilirea candidatilor va depinde si de cum merg negocierile cu UNPR, pentru formarea listelor comune. Stefanescu a precizat ca aceste discutii vor incepe in luna noiembrie sau imediat dupa Congresul PSD. Se va decide atunci daca UNPR va candida pe liste comune cu PSD in alegerile locale sau fiecare partid va avea liste proprii, desi cei mai multi lideri din ambele formatiuni si-ar dori candidaturi comune. Acelasi lucru s-ar putea intampla si pentru alegerile parlamentare din 2016.
Pe de alta parte, CODRIN STEFANESCU spune ca nu exista in acest moment o regula cu privire la acordarea prioritatii la candidatura a alesilor aflati deja in functie, ci totul va depinde de sondajele efectuate in teritoriu. “Depinde cum sunt perceputi de public. Sunt alesi care sunt alesi de 2-3 mandate si care nu coboara sub 70-75%. Avem alesi locali unde scorurile sunt dezastruoase, nici nu mai are rost sa faci o analiza. Cu ala s-a terminat, s-a inchis subiectul”, a mai spus CODRIN STEFANESCU.
Secretarul general adjunct al PSD vorbeste si despre zone cu probleme pentru partid, acolo “unde au fost decapitate organizatiile la nivel de judet “, cum este Constanta, Prahova sau Arges. CODRIN STEFANESCU sustine ca social-democratii sunt linistiti, desi au ramas fara multi lideri, pentru ca PSD este foarte bine vazut de catre alegatori.
“Avem o strategie, de exemplu la Pitesti PSD pe oricine ar arunca in lupta pleaca de la 55%”, a spus Stefanescu, pentru ca “oamenii gandesc la nivel teritorial altfel decat vedem noi lucrurile de la Bucuresti”, referindu-se la problemele penale ale liderilor locali.
De altfel, CODRIN STEFANESCU a declarant, pentru MEDIAFAX, ca alesii cu probleme in justitie, dar care nu au o decizie definitiva a instantei, vor putea candida in continuare. “Plecam de la prezumtia de nevinovatie. (…) Unii vad la centru baroni, noi vedem in teritoriu un om care este votat cu 60-70%. Daca Gheorghe Nichita este votat la Iasi cu 75%, nu conteaza ca la Bucuresti unii il vad baron. Nu pot sa-mi bat acolo joc de sute de mii de voturi intr-un judet ca acesta, cand oamenii gandesc altceva”, a spus secretarul general adjunct al PSD.
CITESTE SI: UNPR: Principala optiune a unei ALIANTE pentru ALEGERILE din 2016 ramane PSD
Comentand cazul lui Gheorghe Nichita, CODRIN STEFANESCU a explicat ca unii alesi sunt in continuare foarte populari in orasele pe care le-au condus si, in absenta unei decizii nefavorabile definitive in instanta, vor putea candida din nou. “Acum Nichita este anchetat pentru dragostea lui din tei, cu ce a facut el cu iubita lui acolo. A facut o greseala, din dragoste mai iti pierzi din cand in cand si uzul ratiunii, toata lumea a fost indragostita, stie cum e. (…) La Iasi avem o organizatie foarte puternica, care face analize. Daca acum mie Nichita imi iese in sondaje cu 74%, daca acea comunitate il vrea pe acel om, asta este. Oamenii aia voteaza, trebuie sa tinem cont de ceea ce vor oamenii sa voteze”, a completat CODRIN STEFANESCU.
Sursa foto psnews
DEZASTRU?
CNADNR SUNT MICI “PUI” PE LANGA CEI DE LA CFR CALATORI ?
Contractele de achizitii de la CFR Calatori sunt atribuite in mod ilegal de ani de zile si sunt suplimentate imediat dupa atribuire cu sute de milioane de euro in conditiile in care CFR Calatori nu are bani ?????
Ministrul Transporturilor,Ghiocel Iulian Matache , nu aude nu vede dar stie…
“În perioada 28 ianuarie 2013 – 16 iunie 2014, inculpatul Călin Mitică a dispus remiterea cu titlu de mită, în 12 tranşe succesive, a sumei totale de 414.392 lei, inculpatului Gavriş Teodor Alexandru, şef Serviciu Automotoare şi ulterior, director de tracţiune în cadrul S.N.T.F.C. C.F.R. CĂLĂTORI S.A., pentru ca acesta din urmă să sprijine interesele de afaceri ale S.C. REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. Cluj Napoca, astfel încât să obţină contractele de servicii Revizie tip R 7 la Automotoarele Desiro „Săgeata Albastră”, în valoare maximă de 220.990.260 lei şi Revizie tip R8 la automotoarele Desiro „Săgeata Albastră” (ambele contracte fiind atribuite de autoritatea contractantă S.N.T.F.C. C.F.R. Călători S.A.)
Se pune intrebarea , Gavris Teodor Alexandru a luat mita singur ?
Se pare ca nu, nici nu avea cum.
DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS Bv.), Carmen Maria Popescu(“regina achizitiilor” de la CFR Calatori), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(fost membru CA,inculpat), Alexandrina Gatej(fosta presedinte CA),Dana Galben Rachila(membru CA pe viata?),Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat CFR Calatori) Litra Marcel,Mantoiu Cornel ,Zaharia Adrian, etc?
Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?
Ulterior, fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat.
…Cei care au condus CFR Călători în ultimii ani…cum ar fi si Valentin Dorobanţu, au fost preocupaţi să falimenteze compania de stat.
Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor.
În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane,in asa fel incat Regionale ca Bucurestiul si Brasovul sa ajunga “in sapa de lemn”?
Mai tarziu, echipa de conducere a CFR Călători, în frunte cu directorul Vasile Secară, omul ministrului transporturilor, Ioan Rus, a tesut un nou mers al trenurilor , prin care o serie de rute rentabile, care aduc foarte mulţi bani companiei CFR Călători, au fost cedate către operatorii privaţi.
Directori de la stat, garantaţi de privaţi.
Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, era “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012 si 2013, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători…”