Presedintele PSD, premierul VICTOR PONTA, a afirmat joi, in deschiderea lucrarilor Comitetului National Executiv care au loc la Palatul Parlamentului, ca majoritatea parlamentara functioneaza si ca liberalii nu vor putea prelua puterea de la social-democrati, iar daca DNA “da jos” PSD, “asta e, partidul rezista in orice conditii”.
“Foarte multi dintre colegii nostri, unii pe buna dreptate, pentru ca au gresit si ma refer aici la unii mai recent aparuti in opinia publica, altii pe nedrept au avut de suferit. Da, important este ca oricati dintre noi nu mai sunt la aceasta masa partidul este tot la 40% si tot o sa castigam alegerile locale si generale. Sper ca daca le castigam sa si putem face treaba. (…)
CITESTE SI: GEOANA: PSRo a plecat si dintr-o NEDREPTATE. Eu nu am vrut sa plec din PSD
Noi ne bazam pe oameni si o sa castigam din nou alegerile. Va asigur ca acest Guvern isi va face treaba. In Parlament nu ne poate da jos PNL. Daca ne da jos DNA, asta e. Partidul nostru rezista in orice conditii, dar in Parlament majoritatea functioneaza si sunt convins ca vom fi pe primul loc si in 2016″, a spus VICTOR PONTA.
VICTOR PONTA a adaugat ca, in opinia sa, sunt foarte putine guvernari, “poate doar Guvernul PSD din perioada 2000-2004”, care au indeplinit in proportie de 90% angajamentele si promisiunile asumate in fata alegatorilor.
CITESTE SI: CATALIN PREDOIU: Ideea centrala a GUVERNARII PONTA este MASCAREA REALITATII
Sursa foto: jurnalul.ro
Va mai amintiti? Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro… Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro? “Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare. Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. De necrezut , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman(decedat intre timp?) era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana. Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara. In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor. Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu. Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori. Numirea lui Iosif Szentes, ca Director General la CFR Calatori, este practic bomboana de pe coliva falimentarii companiei de stat CFR Calatori, intrucat acesta este cunoscut in randul ceferistilor ca un sustinator infocat al operatorilor privati de transport feroviar de calatori.”