Se anunta o regrupare la varful scenei politice din Romania. Jurnalistii de la stiripesurse.ro informeaza ca Partidul Social Democrat (PSD) se pregateste UNPR. Surse din PSD au declarat pentru site-ul amintit ca majoritatea parlamentara a devenit o problema arzatoare si ca se impune “de urgenta” o fuziune cu UNPR.
“Urgenta” se refera la nevoia lui Victor Ponta de a gasi o solutie rapida si sigura pentru ramanerea in fruntea Guvernului. Asa ca n-ar trebui sa mire pe nimeni daca, prin vara anului viitor, UNPR va reveni la fratele mai mare PSD. O varianta este ca fuziunea sa se faca si foarte rapid, inaintea Congresului PSD, mai spun surse din PSD, noteaza stiripesurse.ro.
Motivul fuziunii este majoritatea parlamentara. Cand va veni momentul schimbarii actualei majoritati parlamentare, e posibil ca toti parlamentarii UNPR sa voteze in bloc motiunea de cenzura. In cazul fuziunii, o serie de parlamentari UNPR vor pleca din partid si vor deveni independenti, insa PSD tot va reusi sa tina captivi majoritatea senatorilor si deputatilor UNPR, asa incat costurile la motiunea de cenzura vor fi mult mai mici si Victor Ponta va avea mai mari sanse sa ramana in fruntea Guvernului.
CITESTE SI: DEZVALUIRI INCENDIARE. ADEVARUL despre EXCLUDEREA lui VANGHELIE
Sursa foto: realitatea.net
CFR Călători nu are cum să se redreseze financiar cât timp în Consiliul de Administraţie sunt oameni ca Dana Galbeni, Claudiu Dumitrescu sau George Buruiană care permanent au fost preocupaţi să facă jocurile băieţilor deştepţi de la calea ferată, fie că aceştia se numesc Gruia Stoica sau Costel Comana. De câteva luni bune, în morişca rechinilor feroviari a intrat şi Vasile Secară, care împreună cu directorul de la CFR SA, Macarie Moldovan, au pus la dispoziţia lui Costel Comana peste 20 de rute foarte bănoase ale CFR Călători, deşi legea interzice acest lucru. Mai nou, Secară şi Moldovan au fost de acord să introducă un alt tren privat de mare viteză (Softronic) pe cea mai circulată rută din România, dar nimeni nu le face nimic. Moldovan îl are în spate pe fratele său, Radu Moldovan, care este preşedintele CJ Bistriţa Năsăud, iar Secară este omul susţinut şi garantat de ministrul Ioan Rus. Ca atare, pe ei nu îi interesează că cele două companii de stat au pierderi şi riscă să între în faliment. Atâta timp cât cei doi şi găştile din jurul lor au susţinerea unor lideri PSD îi doare în cot de calea ferată” … Rus, pe urmele lui Boagiu si Fenechiu Curtea de Conturi a României a constatat anul trecut că Ministerul Transporturilor condus de Anca Boagiu, Alexandru Nazare şi Ovidiu Silaghi a decontat, în 2011 şi 2012, către operatorii privaţi de transport persoane, subvenţii mult mai mari decât bugetul alocat, în timp ce numărul călătorilor a scăzut foarte mult, riscând astfel falimentul CFR Călători. Ulterior, şi foştii miniştrii liberali ai Transportuilor, Relu Fenechiu şi Ramona Mănescu, au continuat să facă jocurile operatorilor privaţi de transport persoane, iar acum sub mandatul lui Ioan Rus “băieţii deştepţi” continuă să facă legea pe calea ferată continuând opera de falimentare a CFR Călători”