PROTESTUL angajatilor feroviari a afectat circulatia a 278 de TRENURI de calatori, acestea fiind oprite, intre orele 7.00 si 09.00, in statiile de cale ferata pe intreaga retea feroviara, a anuntat miercuri, printr-un comunicat de presa, Compania Nationala de Cai Ferate “CFR”.
“In intervalul 7.00-9.00, urmare a PROTESTULUI spontan declansat de membrii unor organizatii sindicale feroviare, 278 de TRENURI de calatori nu au fost expediate din statii sau au fost oprite in statiile intermediare. Facem precizarea ca, in perioada declansarii protestului spontan, niciun tren nu a fost oprit pe traseu, ci doar in statiile de cale ferata”, se spune in comunicat.
Potrivit sursei citate, incepand cu ora 9.00 au fost repuse in circulatie toate TRENURILE afectate de protestul angajatilor de pe raza regionalelor Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi, Galati si Constanta.
Citeste si: CFR Calatori: Am oferit o CRESTERE SALARIALA de 4 la suta, fara concedieri colective de personal
TRENURILE care nu au plecat din gari dupa ora 7.00 au fost reprogramate dupa ora 9.00, iar cele care au stationat in gari isi vor continua parcursul pana la destinatiile finale.
Compania “CFR” cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de acest eveniment si recomanda calatorilor ca inainte de efectuarea calatoriei sa solicite informatii despre intarzierile care se inregistreaza in traficul feroviar la statiile si agentiile CFR din Bucuresti si din tara, la numarul de telefon 021/9521.
Feroviarii au oprit lucrul miercuri dimineata si timp de doua ore circulatia pe calea ferata a fost blocata, protestul avand loc, potrivit sindicalistilor, in urma esuarii negocierilor privind incheierea unui nou contract colectiv de munca.
Citeste si: Feroviarii ameninta cu MASURI RADICALE DE PROTEST daca nu se ajunge la un consens
Presedintele Federatiei Miscare Comercial, Gheorghe Fratica, a spus ca membrii federatiei au intrerupt voluntar lucrul, iar intre orele 7.00 si 9.00 nu a circulat niciun TREN de calatori si de marfa. Gheorghe Fratica a precizat ca in cele doua ore erau in circulatie aproximativ 400 de TRENURI de calatori si 200 de marfa. Fratica a mai precizat ca miercuri va mai fi o intalnire cu ministrul Transporturilor, la ora 17.00.
Sursa foto: libertatea.ro
Astia de la CFR sunt niste terminati orcum
sa protesteze ca au dreptate. functionalitatea sistemului e determinata si de respectul calatorilor, unul egal cu zero. de ce sa va deranjeze ca nu mai aveti trenuri, daca oricum vi se rupe!?
CFR-ul a fost mancat politic si clientelar! Maharii de la VARF l-au tocat, nu trepadusii!
RUSINE MARE !!!
Valentin Dorobantu inca se mai afla la conducerea CFR Calatori.
Directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu inca mai trage sforile…
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap in continuare ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, a desfiintat sute de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.
Asa, sa protesteze. Ar trebui sa le urmam toti exemplul. Nici restul romanilor nu o duc mai bine.
Asa frate continuati sa va bateti joc si de aia de la CFR si de calatorii care au nevoie de mijloace de transport. Aoleu cred ca nimeni in tara asta nu este in stare sa ne scoata la liman nici in 1000 de ani.
a fost cumplit dimineata. aveam de ajuns undeva si nu am putut. banii pierduti cine mi-i da inapoi?