Victor Ponta a facut, astazi, un anunt care i-a luat prin surprindere pe rivalii politici. Premierul este gata sa se retraga din viata politica, o idee pe care Opozitia o considera normala.
Astfel, liberalul Mircea Rosca l-a sfatuit astazi pe premierul Victor Ponta sa isi dea demisia pentru a inlatura orice dubiu cu privire la candidatura sa la prezidentiale si la ce va face pe viitor.
„Cel mai bine sa isi dea demisia si am terminat povestea. Nu cred ca e pregatit pentru prezidentiale, ca pregatirea lui se baza pe Calin Popescu Tariceanu”, a declrat Rosca, invitat la B1T.tv
Tot astazi, liderul PDL Vasile Blaga declara ca Ponta vrea sa se retraga din cauza presiunii pe care o resimte din interiorul propriului parid si pentru ca are sentimental ca va pierde alegerile.
Citeste si: Blaga comenteaza posibila retragere a lui Ponta: Stie ca va pierde
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.
ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO , DL. SOVA , OARE VA FACETI CA NU AUZITI SI NICI NU VEDETI ?
E SRIGATOR LA CER CEEA CE SE PETRECE LA CFR CALATORI…
Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ?
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR ,14 000 DE SALARIATI VA INFORMEAZA CA AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI.
RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE?
ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI,RESTUL PROBLEMELOR FIIND ASCUNSE CU DIBACIE DE CONDUCEREA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR+ BONUSURI DE PE UNDE SE POATE?
DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?)DE CONDUCEREA CFR CALATORI SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU NOUA CONDUCERE A CORPULUI DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI.
DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA PLANGERII PENALE…?
“Eu verific. Eu trebuie să am faptă, document constatator, sancţiune, măsură. Toate aceste companii care au management privat sunt urmărite, nu putem să dăm afară pentru că vrem noi. Merge Corpul de Control acolo şi verifică tot. Domnul Dorobanţu nu este numit de ministru, îl alege consultantul. Ca să îl dai afară, trebuie să îl dai afară respectiv o ordonanţă de urgenţă. Trebuie să existe începerea urmării penale. ”
SOVA, CAND IL DEMITI PE CEL MAI BORFAS DIN ROMANIA, dorobantu valentin-hot privat la cfr calatori ?
madam Petrascu CAND IL DEMITETI PE CEL MAI BORFAS DIN ROMANIA, dorobantu valentin-hot privat la cfr calatori ? ?
Un offshore înregistrat în Ciudad de Panama, în Republica Panama, având un capital social de 1.000 de dolari şi un birou în Geneva, Elveţia, a încheiat recent cu CFR Călători un acord-cadru în valoare finală de 1.750.950 dolari SUA pentru livrarea de piese pentru locomotive diesel electrice.
Firma câştigătoare se numeşte Electric & Diesel Locomotiv Corporation şi a fost singura companie care a trimis o ofertă în cadrul procedurii de atribuire organizate de CFR Călători.
Procedura aleasă de conducerea CFR Călători a fost de tip “negociere, cu publicarea unui anunţ în prealabil” pe portalul achiziţiilor publice şi în jurnalul european de profil, reprezentanţii CFR Călători precizând că au optat pentru această variantă – prevăzută de legislaţia în domeniu – şi nu pentru cea a licitaţiei deschise tocmai pentru a “putea trage în jos de preţ”.
Cu toate acestea, oferta offshore-ului a fost declarată “admisibilă”, iar valoarea finală a contractului a fost mai mare decât estimarea iniţială a contractului.
Astfel, estimarea iniţială a valorii contractului – suma pe care şefii CFR Călători au preconizat că o vor cheltui cu acest acord-cadru – a fost de 1.716.483 dolari fără TVA, dar valoarea finală a fost de 1.750.950 USD fără TVA, adică 5.851.677 lei.