Seful CJ si al PSD Mehedinti, Adrian Duicu, va fi adus in aceasta seara la sediul DNA Bucuresti, anunta surse judiciare, citate de stiripesurse.ro.
Este asteptat in jurul orei 23-24 la DNA central si vor urma apoi audieri.”, sustin sursele respective care mai precizeaza ca este foarte probabil ca seful CJ Mehedinti sa fie retinut pentru 24 de ore si apoi prezentat la mandat pentru 30 zile.
Tot astazi, averea lui Duicu a fost verificata de ANI. Procurorii DNA au efectuat perchezitii, miercuri, la sediile unor institutii si firme din Orsova, Drobeta-Turnu Severin si Craiova, intr-un dosar privind fapte de coruptie.
Citeste si: Averea lui Adrian Duicu, seful CJ Mehedinti, verificata de ANI
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat.
De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba.
Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori.
Astfel, in doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice…
Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia.
Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.