Dragos Draghici, directorul CFR Marfa, a murit duminica seara in jurul orelor 18.00. Draghici a suferit, in urma cu cateva zile, un accident cerebral si era internat la Sectia de Terapie Intensiva a Spitalului Elias din Capitala. Directorul CFR Marfa a suferit o interventie chirurgicala dupa accidentul cerebral insa viata sa nu a putut fi salvata de medici.
“Dragos Draghici se afla internat din seara de 28 ianuarie, cu hematom intraparenchimatos cerebral prin ruptura unei malformatii arteriovenoase complexe, cunoscuta de mai multi ani. A fost operat de urgenta pe 29 ianuarie, pentru evacuarea hematomului cerebral si oprirea sangerarii”, a declarat profesorul dr. Doina Dimulescu, managerul Spitalului Elias, joi 30 ianuarie.
Citeste si: Dragos Draghici, directorul CFR Marfa, in coma la Spitalul Elias, dupa ce a facut accident vascular cerebral
Numele directorului CFR Marfa, Dragos Draghici, apare in dosarul in care Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman (GFR), este urmarit penal pentru cumparare de influenta, dupa ce i-ar fi dat avocatului Doru Bostina trei milioane de euro pentru a afla pretul cerut de CFR Marfa la o licitatie pentru transportarea carbunelui, organizata de Complexul Energetic Oltenia.
Sursa foto: mediafax.ro
MAFIA DE LA MINISTERUL TRANSPORTURILOR ?
“Directorul General de la CFR Marfa , decedat ieri, Dragoş Alexandru Drăghici a trebuit să ţină piept şacalilor susţinuţi de Relu Fenechiu şi garantaţi de Gruia Stoica, adică lui Cristian Ghibu, Gheorge Micu, Claudiu Dumitrescu şi Valentin Dorobanţu, dar şi a cozilor de ciocan rămase de pe vremea lui Ovidiu Silaghi-adică Constantin Zaharia, Gheorghe Huţanu, Antonel Tănase sau Dana Galbeni Răchilă.
Poate Dragoş Drăghici a ajuns la ceruri şi pentru că a crezut că CFR Marfă poate deveni o companie rentabilă şi fără să fie privatizată după cum au dorit şmecherii, adică să fie dată la preţ de dumping lui Gruia Stoica. Cristian Ghibu şi Bogdan Găureanu au condus comisia de licitaţie care ulterior a fost anulată şi tot ei au făcut caietul de sarcini, fără ca Dragoş Drăghici să fie măcar consultat.
Acum când Dragoş Alexandru Drăghici a pornit în ultima sa călătoria spre eternitate, ministrul Ramona Mănescu, premierul Victor Ponta, procurorii Laura Codruţa Kovesi şi Tiberiu Niţu au datoria morală faţă de el să instaureze codul roşu la CFR. De ce?
Pentru a stopa hoţiile de la CFR şi a trimite după gratii pe acei şacali feroviari care se înfruptă din banii publici şi în acelaşi timp umflă conturile rechinilor de pe calea ferată”