Sistemul international “Happy or Not” de masurare a nivelului de satisfactie a pasagerilor fata de serviciile oferite a fost introdus, marti, pe Aeroportul “Henri Coanda”, primul domeniu fiind cel al parcarilor publice, a anuntat Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti.
“Sistemul «Happy or Not» aplicat in Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti include un numar de opt dispozitive, care afiseaza o intrebare la care pasagerii pot raspunde apasand unul din cele patru butoane-icon (n.red. figurate de la «very happy» pana la «very unhappy»). Acest sistem va monitoriza si masura, in timp real, nivelul de satisfactie a pasagerilor atat fata de calitatea serviciilor din aeroport, cat si fata de angajatii care realizeaza respectivele servicii”, se arata intr-un comunicatul de presa al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, remis marti presei.
Potrivit sursei citate, primul domeniu asupra caruia pasagerii isi pot exprima gradul de satisfactie este cel al parcarilor publice, insa in acest an vor mai fi monitorizate in acest fel serviciile de curatenie, check-in, retail si securitate.
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a precizat ca sistemul “Happy or Not” este si in alte aeroporturi europene, printre care Heathrow – Londra, Lutton – Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.
Sursa foto: airway.com