Mondo News

7 exerciții pentru a ușura durerea nervului sciatic în numai câteva minute

Marti, 11 Decembrie 2018 14:47
Scris de: Vlad Economu
7 exerciții pentru a ușura durerea nervului sciatic în numai câteva minute

Mulți oameni știu cât de neplăcută este durerea nervului sciatic. În mod ciudat, mersul pe jos este unul dintre factorii care mărește scleroza nervului sciatic. Dar există și unele vești bune – sciatica poate fi vindecată fără intervenții chirurgicale în mai mult de 75% din cazuri. Una dintre modalitățile eficiente de a realiza acest lucru este prin intermediul unor exerciții destul de simple.

Bright Side vrea să împărtășească cu dvs. câteva tehnici pentru a ameliora durerea produsă de sciatică. Pentru confortul dvs., le-am împărțit în 3 seturi eficiente.

Set numărul 1

În acest set, am adunat toate exercițiile care ar trebui să fie executate în timp ce stați jos. Așezați un covor de yoga sau o pătură pe o suprafață plană. Închideți toate ferestrele și ușile astfel încât să nu existe curent și asigurați-vă că nu este rece în cameră.

Exercițiul 1

exercise-1

Întins pe spate, îndoiți genunchii. Ridicați piciorul drept și plasați glezna dreaptă pe coapsa stângă. Înfășurați-vă brațele în jurul coapselor stângi și trageți-le spre corp. Nu vă ridicați capul de pe podea. Rămâneți în această poziție timp de cel puțin 30 de secunde. Repetați exercițiul de 2-3 ori pe fiecare picior.

Exercițiul 2

exercise-2

Pentru a efectua următorul exercițiu, stați pe spate și puneți-vă mâinile alături de corp. Îndoiți genunchii și ridicați picioarele. Ridicați-le și coborâți de 5 ori.

Exercițiul 3

exercise-3

Pentru ultimul exercițiu din acest set veți avea nevoie de o minge de tenis. Luați mingea și să vă culcați cu ea poziționată sub fesă. Deplasați-vă ușor pentru a găsi spatele la nivelul feselor. După ce o găsiți, puteți să o presați cu atenție timp de 30-60 de secunde, relaxându-vă corpul în minge. Rotiți mingea în sus și în jos această zonă. Apoi treceți la următorul punct dureros. Evitați zona coloanei vertebrale în timpul rulării și opriți imediat dacă apare o durere ascuțită. Repetați acest exercițiu de 1-2 ori pe zi timp de 5-10 minute.

Set numărul 2

Acest set include exerciții în poziția șezut.

Exercițiul 1

 
 
 
Vezi această postare pe Instagram

Last day of #ymtt200 tomorrow (excluding the practical exam and graduation party next week) HOW DID TIME FLY BY THAT QUICKLY?

O postare distribuită de Michelle Chong (@michellechongyoga) pe

 

Stați pe podea și îndoiți picioarele, ținându-le în fața dvs. Înclinându-vă pe piciorul stâng, mișcați piciorul drept pentru a vă deplasa peste coapsa stângă, cu piciorul încă îndoit. Îndreptați brațul drept și coborâți-l pe podea. Îndoiți brațul stâng la cot și puneți-l pe genunchiul drept. Răsuciți ușor capul și corpul spre dreapta. Țineți această poziție timp de 30 de secunde. Repetați cu piciorul stâng.

Exercițiul 2

exercise2-2

Pentru acest exercițiu veți avea nevoie de un scaun. Așezați pe un scaun, plasați glezna stângă pe genunchiul drept. Înclinați-vă cu grijă înainte, ținându-vă spatele drept, fără a-l rotunji. Țineți această poziție pentru 10 respirații. Repetați exercițiul de 5 ori pentru fiecare picior.

Set numărul 3

Ultimul set este format din exerciții în poziție verticală.

Exercițiul 1

 
 
 
Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de theGYM Aschaffenburg (@thegym_aschaffenburg) pe

 

Puneți un picior pe o suprafață înaltă. Picioarele și degetele de la picioare trebuie să fie drepte. Se întinde ușor spre picior cât mai aproape posibil până când simțiți rezistență la nivelul coapsei. Încercați să nu ridicați coapsele piciorului ridicat în timp ce vă întindeți. Țineți această poziție timp de 30 de secunde. Repetați exercițiul de 2-3 ori pe fiecare picior.

Exercițiul 2

maxresdefault (6)

Îndoiți piciorul stâng și plasați-l pe o suprafață înaltă. Faceți un mic pas înapoi cu piciorul drept. Întindeți ușor piciorul îndoit cât mai aproape posibil. Țineți respirația câteva momente. Repetați exercițiul de mai multe ori cu ambele picioare.

Bonus: Sfaturi pentru ameliorarea sciaticii

bonus

Nu este doar acest exercițiu care poate ameliora durerea nervului sciatic. Pentru a ușura durerile provocate de sciatică, puteți folosi următoarele sfaturi:

Nu ridicați obiecte prea grele

Urmăriți-vă postura

Nu purtați tocuri înalte

Încercați să mențineți o greutate optimă

Renunțați la obiceiurile proaste

Așezați-vă în poziția corectă

Stați la fiecare 20 de minute

Este bine să cumpărați o saltea de fermitate medie

Înainte de a apela la orice activități fizice, vă sfătuim să consultați un medic pentru un diagnostic precis și permisiunea de a face exercițiile. Mai ales dacă sunteți însărcinată sau aveți boli grave sau cronice.

Sursa text: brightside.me


Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata

*

Copyright © Mondo News 2008 - 2013. All rights reserved.
x

horoscop 16 iulie 2019, horoscop azi, horoscop marti, horoscop zilnic Horoscop 16 iulie 2019. Leii au multă treabă la serviciu, iar Peștii au parte de discuții contradictorii


ion tiriac, ion maurer, jean maurer, secret, colectie arme, colectie tablouri Unul dintre cele mai bine păstrate secrete ale lui Ion Țiriac, dezvăluit de fiul unui fost premier


british shorthair, pisica, rasa, cea mai veche rasa, ursulet plus Această pisică este socotită drept cea mai veche rasă din lume!


cornelia catanga, infarct, spital floreasca, stare critica Cornelia Catanga a făcut infarct! Este internată la Spitalul de Urgenţă Floreasca